"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
hmm, ik zou dan al lang weg zijn. 30 seconden is ongeveer 5 keer te lang.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Hangt van de site af.
30 sec wachten voor je op Google.com iets kunt zoeken is natuurlijk VEEL te lang.
Maar heb je een eigen homepage, die je alleen aan je vrienden wilt laten zien dan mag het best langer duren.
Er is onderzocht dat de gemiddelde nederlander na 3 sec weg klikt als er dan nog nix te zien is.
Ik vind dat een site toch wel binnen ongeveer 5 sec binnen moet zijn. Maar ik heb kabel, dus de meeste sites zijn binnen die tijd wel klaar.
30 sec wachten voor je op Google.com iets kunt zoeken is natuurlijk VEEL te lang.
Maar heb je een eigen homepage, die je alleen aan je vrienden wilt laten zien dan mag het best langer duren.
Er is onderzocht dat de gemiddelde nederlander na 3 sec weg klikt als er dan nog nix te zien is.
Ik vind dat een site toch wel binnen ongeveer 5 sec binnen moet zijn. Maar ik heb kabel, dus de meeste sites zijn binnen die tijd wel klaar.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Gemiddelde Nederlander is zwaar ongelijk aan de gemiddelde modemmer. Die denkt, 3 seconden, damn fast. Ik zou zeggen, 15 seconden.Op woensdag 26 september 2001 20:36 schreef OkkE het volgende:
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Yep ik heb nog niet zo lang kabel beschikbaar hier en dus heel lang met 56k gedaan.Op donderdag 27 september 2001 00:59 schreef scorpionv het volgende:
[..]
Gemiddelde Nederlander is zwaar ongelijk aan de gemiddelde modemmer. Die denkt, 3 seconden, damn fast. Ik zou zeggen, 15 seconden.
Een site moet snel laden en niet te veel pics bevatten, maar het is maar net hoe belangrijk de site is. 15seconden is denk ik een goede tijd, dat was zo het gemm wat ik haalde op sites die mij boeide.
Wat een 56ker in ieder geval wil zien is een beetje voortgang, de text en links moeten er staan voordat de plaatjes etc komen, dan hebben ze namelijk al iets te doen en kun je de site wat groter maken.
Wat wel erg belangrijk is is dat de server snel moet zijn, want je komt er tegen...
Het is acceptabel zoalng je publiek zo lang bereid is te wachten. Het ligt dus geheel aan je doelgroep, als ik naar http://www.ninjai.com ga dan weet ik dat ik lang moet wachten (30sec
), maar dat wil ik wel omdat hetgeen dat na het wachten komt eer de moeite waard is.
Kortom analyseer je doelgroep (of bedenk wie je doelgroep is) en bedenk hoe lang zij willen wachten.
edit\
Als het de site onder je huisje is, dan zou ik het gewoon zo laten, want de doelgroep echt voor iets specifieks bij jou dus is bereid te wachten.
Kortom analyseer je doelgroep (of bedenk wie je doelgroep is) en bedenk hoe lang zij willen wachten.
edit\
Als het de site onder je huisje is, dan zou ik het gewoon zo laten, want de doelgroep echt voor iets specifieks bij jou dus is bereid te wachten.
Verwijderd
hi,
Als we webguru Jakob Nielsen moegen geloven is een goede standaard 8 seconden @ 56600 baud. mmmmmkay
Dit is echter voor commerciele pagina's bedoeld... Dus met je persoonlijke websiteje kun je gerust wel een beetje afwijken.
Zolang je maar creatief bezig bent komt t wel goed
f0r.c3d
Als we webguru Jakob Nielsen moegen geloven is een goede standaard 8 seconden @ 56600 baud. mmmmmkay
Dit is echter voor commerciele pagina's bedoeld... Dus met je persoonlijke websiteje kun je gerust wel een beetje afwijken.
Zolang je maar creatief bezig bent komt t wel goed
f0r.c3d
YepOp donderdag 27 september 2001 09:13 schreef rickmans het volgende:
edit\
Ik weet alleen niet of ik de url mag geven, voor je het weet roepen mensen "SPAM". (wat onlogisch is want er staat helemaal niets op.) Je kunt hem anders ook gewoon bereiken via het huisje en dan staat er wel iets over een nieuw design (tenminste voor diegene die nieuwsgierig is.)
Ik snap het niet. In principe laad hij niet meer dan 20kb in. Dan staat alles er....
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Dat kun je nu ook weer aan XangadiX vragen
Pagina: 1