Toon posts:

Subwoofer-out naar luidsprekerkabel, kan dat??

Pagina: 1
Acties:
  • 588 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een JVC reciever met een subwoofer-out (tulp) nu heb ik een passieve sub maar die heeft alleen boxdraad ingangen. Bestaat er nu ook een tulp--> 2 x boxdraad? dus een rode en zwarte zodat ik het gewoon zo kan aansluiten of heeft iemand een ander idee?

Verwijderd

dat moet je zeker niet doen...tulp is een low-level-input. speakerkabel is high-level input....deze sub heeft waarschijnlijk een filter...dus gewoon speakerkabel van je hoofdspeakers of je amp naar de sub trekken....

• DrDrax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 10:30

DrDrax

Bacdafucup

hmmm gaat niet lukken, die tulip uitgang is niet versterkt, zal niet bepaald hard gaan... :)

DoubleSpace anomaly! (A)bort, (R)etry, (C)all Stac's legal department

Verwijderd

Topicstarter
wrom zit er dan toch zo;n uitgang op?
voor een active sub dus zeker? hmmzz okee ik lus um wel ff door met een van de front speakers.
thanx any way

• wizzz999
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04-2025
Ik heb hetzelfde 'probleem',1 tulp voor subwoofer uit op receiver(onkyo) en op de actieve subwoofer(canton) dubbele ingang tulp of speaker bij speakers ook nog weer speaker uit. Wat is nu de beste manier om dit aan te sluiten.

• DrDrax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 10:30

DrDrax

Bacdafucup

Gewoon de tulip splitsen naar 2, gaat perfect....

Zal wel in de sub weer naar 1 signaal worden geconv.

DoubleSpace anomaly! (A)bort, (R)etry, (C)all Stac's legal department

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

Jag

Die sub output op je versterker is onversterkt. Dat is een line level output. Je kan dan wel zelf speakerkabels aan die rca connector klussen, maar daarmee zul je niet alleen geen geluid krijgen, het gaat er ook nog eens kapot van.
Pagina: 1