hej.....
heb een Leadtek geforce 3 en een Aristone TV...
leuk denk je... die verbind je met elkaar en dan kijk je er divx op..
inderdaad...
tot dat ik laatsts mijn kamer schoonmaakte (alles van zijn plaats.. dus ook de tv en dus alle kabels enzo los... )en ik met me svhs kabel werkelijk geen beeld kreeg... Nu heb ik het volgende gedaan:
1)shvs + scart
2)shvs met er standaard aan vast scart
3)verloopstekkertje (svhs -> composite) + tulp kabels.. + scart
4) nieuwe svhs + scart
ok...
het probleem...
met optie 1: kan ik wel tv selecteren maar springt hij direct automatisch terug.
met optie 2: doet hij niets... zelfs geen selectie mogelijkheid...
met optie 3: doet hij het redelijk.. Ik krijg kleur alleen het beeld duurt ff voordat hij kleur geeft en hij hij geeft heel regelmatig een balk van boven naar beneden of andersom en die is net een paar cm verschoven naar links.... erge vervormingen...
geen idee wat ik hieraan moet doen want verder goed.
met optie 4: geeft hij kleur en de zelfde vreemde balken over het scherm....
waar ligt het aan? Heb met nvidia detonator 21.81 gewerkt en nu even zelfs met de officieele leadtek drivers...
die zouden het dus moeten doen...
PLEASE als er ff iemand mij kan helpen..
en jah de instellingen : pal B / Nederlands staat goed en de andere staat op autodetect...
wie kent dit soort balken en weet wat je er aan moet doen.....
ohw jah.. mijn tv heeft 3 externe kanalen : av 1/ av 2 / y2c
en voorheen had ik altijd beeld en goed op y2c...
heb een Leadtek geforce 3 en een Aristone TV...
leuk denk je... die verbind je met elkaar en dan kijk je er divx op..
inderdaad...
tot dat ik laatsts mijn kamer schoonmaakte (alles van zijn plaats.. dus ook de tv en dus alle kabels enzo los... )en ik met me svhs kabel werkelijk geen beeld kreeg... Nu heb ik het volgende gedaan:
1)shvs + scart
2)shvs met er standaard aan vast scart
3)verloopstekkertje (svhs -> composite) + tulp kabels.. + scart
4) nieuwe svhs + scart
ok...
het probleem...
met optie 1: kan ik wel tv selecteren maar springt hij direct automatisch terug.
met optie 2: doet hij niets... zelfs geen selectie mogelijkheid...
met optie 3: doet hij het redelijk.. Ik krijg kleur alleen het beeld duurt ff voordat hij kleur geeft en hij hij geeft heel regelmatig een balk van boven naar beneden of andersom en die is net een paar cm verschoven naar links.... erge vervormingen...
met optie 4: geeft hij kleur en de zelfde vreemde balken over het scherm....
waar ligt het aan? Heb met nvidia detonator 21.81 gewerkt en nu even zelfs met de officieele leadtek drivers...
die zouden het dus moeten doen...
PLEASE als er ff iemand mij kan helpen..
en jah de instellingen : pal B / Nederlands staat goed en de andere staat op autodetect...
wie kent dit soort balken en weet wat je er aan moet doen.....
ohw jah.. mijn tv heeft 3 externe kanalen : av 1/ av 2 / y2c
en voorheen had ik altijd beeld en goed op y2c...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)