All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
heb hier een dx2-66 staan en daar kun je ook je poten aan branden, hoort gewoon zo met die dingen, als je toch een beetje meer zekerheid wil ff een fannetje kopen en op het koelblok zetten
Neem het zekere voor het onzekere en zet een fannetje op de heatsink....
Geen inspiratie
Verwijderd
Nahh...niets aan het handje hoor.
Mijn oude Pentium-100 bak heeft niet eens een heatsink en die is zo stabiel als een huis. Hij wordt wel tamelijk heet maar loopt nooit vast.
Mijn oude Pentium-100 bak heeft niet eens een heatsink en die is zo stabiel als een huis. Hij wordt wel tamelijk heet maar loopt nooit vast.
Dan laat ik hem gewoon zo draaien. Een fannetje heb ik eigenlijk liever niet ivm geluidsnormen.
Ach 100 Mhz is wel een twijfelgevalletje. Helemaal als ie 24/7 draait zou ik er in ieder geval een heatsink op doen, en als het even kan een extra casefan die ook langs de heatsink blaast.
Verwijderd
je kan hem ook downclocken, dan heb je nergens meer last van denk ik, dus bijvoorbeeld hem op 80 of 66 laten draaien, wordt ie vast niet meer warm.
Daar is hij volgens mij te "dellerig" voor.Op woensdag 26 september 2001 19:48 schreef Pieter_Bos het volgende:
je kan hem ook downclocken, dan heb je nergens meer last van denk ik, dus bijvoorbeeld hem op 80 of 66 laten draaien, wordt ie vast niet meer warm.
Pagina: 1