Desperados level 4 (:?)

Pagina: 1
Acties:

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
hey mensen,

ik zit vast met het spel desperados, in level 4 moet je dat gastje bevrijden die bijna wordt opgehangen, en dan moet je die neger zon wagen op laten blazen, alleen er blijven altijd 2 mannetjes staan bij die kerel die opgehangen wordt
en het lukt me niet om ze ongezien allebei te vermoorden! Heeft iemand een manier, of is mijn beschrijving te vaag? (zou best kunnen)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 12:48
Ik deed het ongeveer zo (met Cooper):

Vanaf de bovenkant naar het plateautje toekomen als die vent die erop staat niet kijkt, dan met je mes gooien naar de bewaker die met de rug naar je toe staat. Dan snel (niet rennen) mes oppaken, plateau op en de ander neerhalen op dezelfde manier. Dan Doc lossnijden en voila.

Verwijderd

Ik heb het toevallig gisteren nog gedaan.

Je moet voor dat je de truck opblaast eerst zorgen dat er nog maar 5 enemy's over zijn en het liefst ook ff dat vrouwtje rechtsonder op het gebouw neerhoeken en vasbinden (dat scheelt weer een line of sight later) Na dit gedaan te hebben via links naar de bovenkant van de galg en de sherrif van het platform lokken en met throwing knife om zeep helpen.

Daarna de laatste dude. Als je die dame al had neergehoekt is dit een eitje. Mes-->Throw-->dood-->sleep :Z
Maar als je dit niet heb gedaan ff heel snel (als ze ff wegkijkt) de bovenstaande dingen doen en voila! Snijd het touw door en rijd linksboven het veld uit!

Als het nu niet lukt ;)

Verwijderd

Wat heeft dat spel toch een heerlijk sfeertje, was zeker die F100 waard.

• theXE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-01 14:15
ik had em gratis...