25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
Ik zou gaan voor de soltek sl75-drv
Is als beste getest bij www.tomshardware.com
Verwijderd
Kan zijn, maar bijna niemand levert dat ding. En hoe zit het met OC-en?Op woensdag 26 september 2001 19:13 schreef dhonline het volgende:
Ik zou gaan voor de soltek sl75-drv
Ik ging voor een Abit KG-7 (evt met Raid ctrl) als je je Tbird wil OC-en.
ik weet niet of ik het verschil merkte want ik ging ook van een celly 533@920 naar een TB 1400 met DDR.
ik gebruik nu het asus A7V266 bord dat is een zeer goeie, heb er geen problemen mee.
en neem alsjeblieft geen A7A.
ik gebruik nu het asus A7V266 bord dat is een zeer goeie, heb er geen problemen mee.
en neem alsjeblieft geen A7A.
Ik ben blij met mijn MSI K7T Turbo
(MS-6330)
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
ga gewoon voor het beste voor fl.355,-- heb je een epox bord die draait gewoon goed is het beste bord wat er momenteel te krijgen is 
ik krijg hem dus ook van het weekend
ik krijg hem dus ook van het weekend
Ik denk dat de vraag tegenwoordig moet zijn: "Welke Socket A bord moet ik NIET hebben?"
Dan zijn we veel sneller klaar...
Want de meeste mobo fabrikanten weten ondertussen wel hoe ze een goed planke in elkaar moeten zetten...
Ik heb alleen slechte ervaring met de A7A266, maar echt veel andere Socket A bordjes heb ik nog niet in m'n vingers gehad...
Dan zijn we veel sneller klaar...
Want de meeste mobo fabrikanten weten ondertussen wel hoe ze een goed planke in elkaar moeten zetten...
Ik heb alleen slechte ervaring met de A7A266, maar echt veel andere Socket A bordjes heb ik nog niet in m'n vingers gehad...
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
Verwijderd
Ik ben erg tevreden met mijn MSI KT7266 pro raid. Tussen sdr en ddr ram merk ik niet echt veel verschil.
Wel merk je veel verschil tussen een single hdtje een een raid (stripe)...
Tevens ook goed te oc'en. Ik krijg hem maximaal op 1640.. (heb 1400)
suc6
Wel merk je veel verschil tussen een single hdtje een een raid (stripe)...
Tevens ook goed te oc'en. Ik krijg hem maximaal op 1640.. (heb 1400)
suc6
Verwijderd
weer zo'n topic gewoon de search gebruiken dan vind je echt heel veel over welk moederbord goed is
Asus A7V133 --> toppertje
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
wat wil je doen? wil je nog tweaken?
Voor stabiliteit: de Asus A7M. Echter die moet je niet nemen als je wilt tweaken. (mult lock)
Voor stabiliteit: de Asus A7M. Echter die moet je niet nemen als je wilt tweaken. (mult lock)
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Pagina: 1