They made me do it.
Of kan je hem nu alleen nog maar op een andere manier krijgen
Want ik vond de demo wel aardig.
Maar ik wil ook eerst ff weten of hij echt de moeite waart is om er 100 GLD aan uit tegeven .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Vond je em zo grappig dat je het twee keer moest zeggenOp woensdag 26 september 2001 19:06 schreef xDeLiriuMx het volgende:
offtopic:
[..]
LOL
2x
Ik heb trouwens meer van dat soort spreuken, komt van Murphy's Irirsh Red Beer scheurkalender, je weet wel 'wet van Murphy'.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Tsja, ik vind 'm gaaf hoor maar erg kort.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
- De wapens zijn kick,
- de vijanden zijn niet dom
(voorbeeldje: Ik gooie zo'n afstandsbestuurbare
- muren knallen is kick
- gameplay!!!
Wel grappig als je zo'n bom op zo'n kereltje gooit, gaat ie flippen
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Verwijderd
en ff nog over die bom, op een Merc werkt dat niet
Verwijderd
Erm, dat is niet de Murphy's bier calender, dat is de murphy's law calender, da's ff iets heel erg anders.Op woensdag 26 september 2001 19:14 schreef handige_harrie het volgende:
[..]
Vond je em zo grappig dat je het twee keer moest zeggen.
Ik heb trouwens meer van dat soort spreuken, komt van Murphy's Irirsh Red Beer scheurkalender, je weet wel 'wet van Murphy'.
ut is idd een gein spel alleen een belaberde AI zeg wel stoer dat je overal gaten in kan blazen!!
(vooral dat stuk dat die tank en gozers over de brug lopen BOEM weg brug
Later
Verwijderd
2 cd's dus het duurt wel lang.
ik ben ook wel benieuwd... ik zal dan wel wat screenshots plaatsen!
Ik post wel hoe die is als ie gefikt is en zo...
Ik vind van niet...
Verder is er veel afwisseling in de levels en gameplay (voertuigen besturen) en de gfx zijn redelijk.
Ik vind hem zeer de moeite waard.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Alleen Multiplay getest en dat was zeer goed te noemen .
Met een ping van 230 speelde het nog best vloeiend
(zit vedomme in azie en zit op US servers te spelen)
Multiplaycode zit dus goed in mekaar..
En ook nog best goeie DM levels.
Nu nog singleplay proberen
je hebt ook niet zoveel nodig om hem te spelen
maar bijna alles kapot kunnen schieten is een mooie optie vind ik.
verder wel een mooi spel
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
het is het downloaden zeker waard..
Verwijderd
wou je dan de hele level naar de hemel knallen en in een zwarte gat vallen??Op vrijdag 28 september 2001 15:57 schreef salvador4 het volgende:
toch vinnik het wel jammer dat lang niet alle muren kapot kunnen, en nog een hele boel niet; zie je alleen een zwart vlekje..
alles wat kapot kan heeft met de leveldesign te maken (taktische redenen dus)
alles wat niet kapot kan is zo omdat het anders niet meer speelbaar is
Net vandaag uitgespeeld en wat blijkt:
1. Verhaal is prut, er zijn wat vage bad-guys die 'kwaads' in de zin hebben en dus maar gewoon dood moeten. Het filmische x-files achtige 'wtf is going on'-gevoel dat ik had met HL is totaal afwezig.
2. Het verhaal wordt niet verteld zoals in Half-life door de wereld en de personages die je tegenkomt maar heel suf via iemand die in je oor begint te leuteren.
3. De wapens en vehicels zijn cool, dat geef ik toe.
4. De vijanden zijn wel een beetje slim, maar vooral raar snel en veel te moeilijk te killen (ik ben echt geen rookie, speelde quake2 op hard de eerste keer in 2 dagen uit).
Kortom de potentie was aanwezig (wat engine en level-design betreft) maar het verhaal is dom, heel dom. Dit is geen deus-ex en absoluut geen half-life. Als je even lekker wilt knallen dan is het een aanraden. Ga je alleen voor de toppers dan zou ik deze links laten liggen.
Ik ga HL maar weer installeren, even kijken of het ook de 5e keer net zo tof is als de 1e keer
Ik voorspel dat PC Gamer UK het 81 % geeft.
Bedankt (NOT) voor het verpesten van het einde... er zijn mensen die willen zelf gewoon weten hoe een spel eindigt, maar er zijn altijd van die kwallen die het moeten verpestenOp donderdag 27 september 2001 23:23 schreef BB_ApoC het volgende:
ff een vraagje. Klopt het dat red faction een supervaag einde heeft? Je ontsnapt met die POD uit dat space station en dat is het al???in dat geval is dit spel wel heeeeel erg kort en makkelijk.
Red faction is cool, het draait super en heeft een paar opties die programmeurs over mogen nemen... vooral het kunnen opblazen van muren
Geniet maar tweak met mate
btw. kheb niet echt veel moeite met het killen van vijanden, 1 head shot(beetje zwaar kaliber) of 1 rail is voldoende
ben nu bij zo'n wijf in zo'n bol, is dat degene die je eerst bij die mismaakte gast met ook zo'n bol achterliet?
Da was toch ook een miner?
dat is niet het einde, je stort neer en gaat vervolgens verder. Daarna is het af en toe best moeilijk. Space station is wel erg easy...ff een vraagje. Klopt het dat red faction een supervaag einde heeft? Je ontsnapt met die POD uit dat space station en dat is het al??? in dat geval is dit spel wel heeeeel erg kort en makkelijk.
• wat voor een invloed heeft die geo mod op de gamplay?
• hoe zijn de wapens (balans tussen de wapens, variatie e.d.)
• hoe is de replay value?
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Die zijn ZOOO lelijk