LIDL Gericom 1.2 Ghz Notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Wat denken jullie? 4777 bij Lidl aankomende woensdag.

http://www.supermarktcomputer.de/news/messages/455.html

- 1200 MHz Pentium 3, 256KB 2nd Level Cache, 133 MHz FSB
- 384 MB SDRam PC133 von Samsung (max. 512MB möglich)
- 30 GB Fujitsu Festplatte
- 14,1" TFT-XGA Bildschirm
- 32MB ATI Mobility Radeon M6P Grafikkarte
- PowerDVD: DVD-Player (8x) mit TV-Out CD-RW-Brenner (4x4x24) CD-ROM von Panasonic
- 16bit full duplex Sound Blaster kompatibel
- 56k Data-/Faxmodem, V.90 kompatibel
- Fast IR-Schnittstelle Irda 1.1 (4MBit)
- Firewire Schnittstelle (für digitale Videobearbeitung)
- SPDIF-Schnittstelle (digitaler Audio-Ausgang)
- Smart Li-Ionen Akku 3.800 mAh (mit Ladestzustandsanzeige)
- Steckplätze: PCMCIA 2xTypII, 1xTypI
- Schnitstellen: 1xseriell, 1xparallel, VGA, PS/2, 2xUSB
- Integriertes Mikrofon, mit CD-Player (CDs abspielen ohne Notebook einzuschalten)
- 2 Jahre Herstellergarantie mit Vor-Ort Pickup-Service

Kopen of niet kopen?

• Sovereign
Niemand ervaring met gericom?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
hadden ze laatst niet een 1100mhz p3 lappie in de aanbieding?

miss moet je ff zoeken, is hier op got ook voorbijgekomen :)

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:30

Dommel

Professioneel Software Sloper

Geldt dit alleen voor de duitse LIDL of ook voor de nederlandse??

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Sovereign
Had ik gelezen ja, maar stonden niet echt veel duidelijke ervaringen in van mensen die 'm gekocht hadden. Hopelijk nu wel wat bruikbare reacties. :)

Christus: Ook de nederlandse.

Verwijderd

Denk er wel om, volgens mij is die Proc. geen Mobile processor, maar een gewone, die hebben nogwal wat meer ruimte nodig, en genereren meer warmte, en vooral ook: geen Speed-Step, oftewel, ze sparen je accu niet een beetje als je vanaf de accu werkt..... denk ik.

En maar 256 KB L2 cache, tewrwijl een Mobile 512 heeft

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Hmz, kzou ut niet doen, naja....zelf weten

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

T is misschien handig voor de topic starter om je mening te motiveren, anders kunnen we ook wel een Linux/Windhoos discussie beginnen, t leid nergens toe, dus motiveer je mening als je blieft even!

BVD

• Solarsparc
  • Laatst online: 23:30
Hmm... wel een apart grafisch systeem... da's wel even wat anders dan een brakke shared chipset. Over de rest kan ik niks zeggen...

Vraag ik me nog af wat ie weegt en hoe groot ie is.

• Sovereign
http://www.gericom.com/cfml/page.cfm?page=produktserie_daten&user=retailer&serie=27

Dit is dezelfde.

Dat dit geen mobile processor was is me duidelijk, hoeveel dat wegneemt van de battery life kan ik zo niet gokken. Gericom heeft ~2 uur op hun site staan.

Verwijderd

het is GEEN qwerty-toetsenbord...

• Solarsparc
Duh, de Duitse natuurlijk niet maar het model wat in de Nederlandse winkels verschijnt natuurlijk wel.

• Sovereign
Nou, ik heb besloten dat ik er in ieder geval een ga halen volgende week. :)

Verwijderd

Een vriend van mij heeft zo'n gericom gekocht bij de lidl een half jaar terug (1.0Ghz,14'1,20Gb,DVD). Dat is echt een mooi apparaat, geen enkel raar iets aan. Gewoon ontzettend veel laptop voor het geld.

2 minpuntjes:

1:videokaart ( daar betaal je ook niet voor, en laptops met behoorlijke videokaarten zijn schaars en duur )

2: wordt snel heet, en schakelt dan over op 500Mhz, niet echt een probleem want aan 500Mhz heb je toch genoeg voor een divX filmpje. Maar toch een beetje betere koeling ( ala Dell, is toch wel erg gewenst )

• Sovereign
1:videokaart ( daar betaal je ook niet voor, en laptops met behoorlijke videokaarten zijn schaars en duur )
Gelukkig zit er in dit model een fatsoenlijke. Hij zal wel niet zo snel zijn als NVIDIA's GF2Go, maar dat maakt niet uit want games zal ik er toch vrijwel niet op spelen.

• Solarsparc
Een 32MB Radeon komt anders aardig in de buurt bij een GF2Go... zal mekaar echt niet veel schelen.

• Sovereign
Dat hoop ik, maar zal vooral afhangen van de gebruikte memory bus. En de mobility Radeon heeft helaas geen T&L aan boord.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 07:06

4POX

Everybody is wired

Op zaterdag 29 september 2001 13:38 schreef Sovereign het volgende:
En de mobility Radeon heeft helaas geen T&L aan boord.
Dat compenseert die 1,2 giga wel weer

AKA Rinkel weblog

• Sovereign
Dat compenseert die 1,2 giga wel weer
Dat maakt heel wat goed inderdaad. :)

Vrees alleen, als ik zo eens wat previews lees van de Radeon Mobility, dat er wel een erg krappe bus wordt gebruikt die niet veel meer dan 1gig/s aan bandbreedte biedt.

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 21:19 schreef Leon_suurmond het volgende:
het is GEEN qwerty-toetsenbord...
Er zijn maar een paar toetsen anders. Dus je hoeft niet zo lang te trainen! En laptops hebben meestal een ander soort toetsensysteem

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 22:52 schreef Sovereign het volgende:
Nou, ik heb besloten dat ik er in ieder geval een ga halen volgende week. :)
Ga je naar duitsland!?

• Sovereign
Ga je naar duitsland!?
Duitsland? Helemaal niet nodig, 3 oktober verkopen de LIDL filialen in Nederland 'm ook.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 16:32 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Duitsland? Helemaal niet nodig, 3 oktober verkopen de LIDL filialen in Nederland 'm ook.
Hoe weet je dat! in de reclamefolder staat een gewone computer maar geen laptop!!!

• Sovereign
Hmm, da's vreemd.

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Nou das eigenlijk niet zo vreemd, kijk lidl verkoopt zijn producten telkens in een bepaald deel van het land. Zoals je al zei dat er homecomputers in het foldertje staan dat klopt. Maar ergens anders verkopen ze laptops, als de laptop actie is geweest dan komt bij dat die regio in het land ongeveer een maand later de actie met de homecomputer.

Het ligt er dus gewoon aan waar je woont...

Overigens ik ga woensdag ook zon Toppie kopen *D

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 22:47

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Hier in denhaag wordtie aangeboden.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:05
Op zondag 30 september 2001 15:19 schreef sebastius het volgende:
Hier in denhaag wordtie aangeboden.
In het zuiden van het land (Limburg) wordt vanaf woensdag 03/10 ook de laptop aangeboden. Volgens mij werkt de LIDL met 2 of 3 verschillende folders. Bij de vorige laptop-actie een paar weken terug hadden we in Limburg helemaal geen computerreclames.

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

In het zuiden van het land (Limburg) wordt vanaf woensdag 03/10 ook de laptop aangeboden. Volgens mij werkt de LIDL met 2 of 3 verschillende folders. Bij de vorige laptop-actie een paar weken terug hadden we in Limburg helemaal geen computerreclames.
Ja dat klopt.
Ik had het er dus over met de bedrijfs leider van de LIDL en die zei dat nederland met die acties in verschillende delen wordt gedeeld.
Die computer reclames zullen hier over enkele weken komen, hij zei ook dat er dan een 15" TFT schermpje voor een hele lage prijs dan te koop wordt aangeboden(Hij zei dat de prijs onder de 600,- zou zijn das wel erg laag,-- te laag eigenlijk :?)

Van wat ik nu weet is de Laptop actie nu dus in Brabant, Z-Holland en limburg.
In andere delen van het land is de actie dus al vorige maand al geweest maar dat was wel met een SiS shared memory kaart ding nu dus een ATI mobility en er zat ook nog een 1.1 Ghz in wat nu dus 1.2 is geworden en volgens mij was het tegen de zelfde prijs.
Dus das wel lullig als je die laptop vorige maand hebt gekocht.

• Sovereign
In andere delen van het land is de actie dus al vorige maand al geweest maar dat was wel met een SiS shared memory kaart ding
Die hadden we hier een maand geleden (of iets langer, weet dat niet meer precies) ook in de aanbieding in brabant.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Is die 4777 in guldens of DM :P

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

is opzich wel een koopje

maar garantie bij lidl zuigt

ask me i worked for them :)

they all succk!

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

is opzich wel een koopje
maar garantie bij lidl zuigt
ask me i worked for them
they all succk!
Hmmm kan wel zo zijn, maar als je eenmaal die laptop koopt dan gaat je garantie ook niet via LIDL maar via gericom. Hoe die service van Gericom is weet ik niet. (Je krijgt bij deze laptop wel 2-jaar pick up&return garantie)

• Sadhu
  • Laatst online: 02-08 22:55
Ik heb vanochtend zoŽn notebook gekocht. Het is inderdaad geem mobile processor. Het is echter wel een Tualatin processor (.13 u techniek). Met de hitte productie zal het dus relatief wel meevallen. DVD werkt en de grafische kaart lijkt snel te werken. Ik ben geen echte gamer dus ik kan je geen Benchmarks laten zien. Tot nu toe ben ik er erg tevreden over. Jammer alleen dat het LCD scherm maximaal tot 1024x768 kan.

• Sovereign
Ik heb 'm ook, en ik ben er zeer tevreden mee. Alleen dat WinME, bah. Dus maar WinXP erop. :)

• superjoost
  • Nu online
shit hee.. hoe duur wordt ie nou precies in nederland ? :?

Verwijderd

Hey superjoost, had je een beetje opgelet, dan had je al in je eigen geposte topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/313014/1?limit=25) kunnen lezen dat ik daar gepost heb dat ie Hfl. 4.999 gaat kosten.

Da's inderdaad een stuk duurder dan menigeen had verwacht. Desalniettemin blijft het (zelfs voor die prijs) een leuk ding en ik ga hem ook wel halen... maar kamperen voor de LIDL gaat me net te ver, eigenlijk.
Pagina: 1