Toon posts:

Weirde zooi!! Muis niet werken met linkerhand ¿

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is weird, ik heb dit al een halfjaar, ik heb soms beetje last van RSI, en dan pak ik mijn muis over in linkerhand..het gaat om een cordless mouseman wheel (met bal) van logitech.. nou dan beweegt dat pijltje niet of nauwelijks, HOEZEER ik ook mijn best doet, of het bewegt compleet andere kant op.. met me mouseman optical (met draadje) heb ik het NIET.. nou denk ik.. weird.. maar nou hoor ik van iemand anders (een logitech cordless, geen mouseman maar zo een symmetrische) die links is.. dat het pijltje niet beweegt als je met links overpakt.. ook niet als je muis PRECIES op zelfde plaats laat liggen.. met rechterhand wel..

nog vreemder: het gebeurd niet altijd, meestal niet, zeg maar 25% van de tijd wel... als ik even wat anders doe doet hij het vaak later wel weer ineens..

dit is WEIRD!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 12:12

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Misschien licht het wel aan jouw, omdat jij toch al van die weirde reacties post....

Ja meerdere mensen lezen je post, vooral die met dat hele lul verhaal van jouw... Waarin je zooooo aardig doet tegen andere Tweakers...

* zwahiel geeft deze zeilige boon een tip, DIMMEN en niet zo dom reageren!!!!!!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:14
Dit verhaal is compleet correct; Logitech heeft een speciale sensor ingebouwd om linksmuizende mensen te detecteren en semi-consequent te discrimineren... |:(

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Een muis is net een vulpen en slijt dus in na verloop van tijd, hierdoor verzameld zich bij jouw muis wat rechtsdraaiend melkzuur (die zwarte derrie) op de rollertjes in je muis waardoor hij niet meer linksom wil werken.
Schoonmaken dus !!

Powered bij meergranenbrood.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op zaterdag 29 september 2001 17:12 schreef picobyte het volgende:
Een muis is net een vulpen en slijt dus in na verloop van tijd, hierdoor verzameld zich bij jouw muis wat rechtsdraaiend melkzuur (die zwarte derrie) op de rollertjes in je muis waardoor hij niet meer linksom wil werken.
Schoonmaken dus !!
ja sure |:(
Al bestuur je dat ding met je tenen de bewegingen van de muis blijven toch precies hetzelfde?
Dus slijt ie hetzelfde en word ie ook op dezelfde plekken vies aan de binnenkant.

Dit is gewoon een onnozel topic

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Op zaterdag 29 september 2001 17:20 schreef sjuk het volgende:

[..]

ja sure |:(
Al bestuur je dat ding met je tenen de bewegingen van de muis blijven toch precies hetzelfde?
Dus slijt ie hetzelfde en word ie ook op dezelfde plekken vies aan de binnenkant.

spuit 11 :P

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 29 september 2001 17:20 schreef sjuk het volgende:
inderdaad

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

mjah :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.