Toon posts:

MSI K7T 266 Pro Raid.., Overleden...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje ik heb een (zie topic) mobo.., om 13:00 vandaag toen ik terug kwam van het eten was mijn pc uit(wat eigenlijk nooit gebeurt :) )maargoed.., ik denk gewoon opnieuw aanzetten..,
alleen gebeurde er niets (gewoon helemaal niets), toen alles gechecked (kabels e.d.) maar niets kunnen vinden...

Daarna heb ik de voeding verwisseld door 1 uit de computer van m'n colega (100% werkend) en weer niets (God@%# de God@%#)..,
toen maar de voeding uit mijn pc in die van m'n colega gedaan en die startte toen gewoon op...

In mijn mening is het mobo dus defect.., (uiteraard heb ik alle kaarten en geheugen er al een keer in en uit gehaald (behalve de Proc. 'k heb hier geen termalpaste)

mijn vraag is nu.., heeft iemand hier ook al eens last van gehad en wat was het probleem toen..?

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 13:49
Heb je al geprobeert je bios te resetten?
Lijkt me niet de oplossing, maar je weet maar nooit...

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Hmm.., ik heb het al gevonden...

Met de V1.06 bios werkt m'n On/Off knop niet meer (!?!) |:(
ik kan hem wel starten met bv. het toetsenbord, muis, of de groene en zwarte draad van m'n voedings connector door te verbinden... 8-)
'k heb nu bios V1.05 er weer in en nu werkt alles weer zoals het hoort.., erg vreemd allemaal... :)

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Op donderdag 27 september 2001 15:18 schreef digital8 het volgende:
Hmm.., ik heb het al gevonden...

Met de V1.06 bios werkt m'n On/Off knop niet meer (!?!) |:(
ik kan hem wel starten met bv. het toetsenbord, muis, of de groene en zwarte draad van m'n voedings connector door te verbinden... 8-)
'k heb nu bios V1.05 er weer in en nu werkt alles weer zoals het hoort.., erg vreemd allemaal... :)
1.05 en 1.06 bios???
Hoever loop jij achter :? je kunt de 1.5 bios downen, deze werkt perfect 8-) (heb ik ook)

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Op donderdag 27 september 2001 16:39 schreef Gabriel-LG het volgende:
1.05 en 1.06 bios???
Hoever loop jij achter :? je kunt de 1.5 bios downen, deze werkt perfect 8-) (heb ik ook)
Euhh.., ja dat is een foutje van mij het zijn uiteraard de V1.50 en V1.60 die ik bedoel...

Btw.., dat had jij ook kunnen weten want de V1.05 en V1.06 hebben nooit bestaan...

Maargoed ik geef deze info voor de Tweakers onder ons die dit mobo ook hebben en misschien ook deze probs. hebben...

Verwijderd

Zit er nie ergens een draadje los? Lijkt me geen bios probleem dittuh...
Pagina: 1