Toon posts:

wie heeft er goede overklok ervaringen met msi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
met de k7t turbo 266

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15

BeaM-R

Powerrrrr

zie sig. En heb er maar een simpel coolermaster coolertje op staan. Met een andere cooler komtie nog wel hoger denk ik

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:31

Acid_Burn

uhuh

vraag dat nog maar eens als mijn waterkoeling erop zit :)
heb em al stabiel op 1333 gehad maar werd toch redelijk warm.. dus wilde ik nog ff niet verder gaan

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Zelf nog niet echt aan het OC'en geslagen ivm me Cooler, maar het bordje heeft veel opties (per MHz increase van FSB bijvoorbeeld :))

• Anachronoa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-11-2004
Zie sig.
De mate van overclocken zal niet alleen van het mobo afhangen maar ook zeker van je proc.
De een zal verder te OC-en zijn dan de ander. Je moet ook een beetje geluk hebben hiermee

MSI K7T Turbo-R / XP1800+ / 512 Mb PC133 Dane-Elec Infineon / 2 * IMB DTLA 30 Gb / Geforce 2 Ti / SB-Live ! Player

Verwijderd

MSI zuigt toch best wel op OC gebied... Zijn vaak standaard al een stukje minder stabiel als de wat duurdere MOBO's dus je komt met een ander Mobo misschien net een paar Mhz verder...

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Ik heb dat bordje ook, bevalt uitstekend alleen mijn koeler :( nog even wachten op de waterkoeling dan maar. Maargoed ik heb hem met deze koeler wel aardig omhoog geschoeft.
ik heb een tb 1GHz loopt nu op 1266, wordt 63 graden :( maar heb hem ook wel op 1332 gehad werd allen nog warmer dus vandaar dat hij nu weer op 1266 staat.

...

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-02 13:55

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Op donderdag 27 september 2001 10:16 schreef Maha het volgende:
MSI zuigt toch best wel op OC gebied... Zijn vaak standaard al een stukje minder stabiel als de wat duurdere MOBO's dus je komt met een ander Mobo misschien net een paar Mhz verder...
Hoe kom je daar nu weer bij? Lees je wel eens reviews, of niet? Dat merken als Asus en Abit misschien beter zijn met overclocken zegt helemaal niets over de stabiliteit, want juist dat is het sterke punt van MSI borden. En daarbij, wat zijn volgens jou de "wat duurdere MOBO's"? Abit, Asus, MSI en Gigabyte zijn alle rond dezelfde prijs met hun mobo's als je de zelfde chipsets vergelijkt. Asus zal dan als enige wat hogere prijzen rekenen ivm naamsbekendheid. Maar tegenwordig zijn er bijna geen slechte borden meer en elk merk produceert wel eens een maandagmorgen model ;) .

Maar inderdaad MSI staat wel bekend als een merk waarmee iets minder is over te clocken. Het is puur waar je zelf de voorkeur aan geeft.

I think, therefor I am.....I think.

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Ik kreeg m'n 900 best wel op 1080, via de multiplier en fsb... Ook een fsb van 111hmz wilde ie nog wel s....
Ging best goed eigenlijk! >:)
Heb m btw toch maar weer teruggeklokt, werd een beetje warm vd zomer... :(

Verwijderd

Zie Sig... Zegt genoeg dacht ik zo :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 27 september 2001 11:08 schreef Ricochet het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nu weer bij? Lees je wel eens reviews, of niet? Dat merken als Asus en Abit misschien beter zijn met overclocken zegt helemaal niets over de stabiliteit, want juist dat is het sterke punt van MSI borden. En daarbij, wat zijn volgens jou de "wat duurdere MOBO's"? Abit, Asus, MSI en Gigabyte zijn alle rond dezelfde prijs met hun mobo's als je de zelfde chipsets vergelijkt. Asus zal dan als enige wat hogere prijzen rekenen ivm naamsbekendheid. Maar tegenwordig zijn er bijna geen slechte borden meer en elk merk produceert wel eens een maandagmorgen model ;) .

Maar inderdaad MSI staat wel bekend als een merk waarmee iets minder is over te clocken. Het is puur waar je zelf de voorkeur aan geeft.
Helemaal mee eens, erg engefundeerde stelling van Maha.

MSI staat juist bekend om zijn stabiele Mainboards, en tja dat ze een wat minder KT133A model gehad hebben kun je hen niet verwijten. Alle KT133a boards hadden toen probs.

Verwijderd

mijn 1.3 stabiel op 1.450 zonder speciale koeling of voltage mod ofzo

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 11:27 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, erg engefundeerde stelling van Maha.

MSI staat juist bekend om zijn stabiele Mainboards, en tja dat ze een wat minder KT133A model gehad hebben kun je hen niet verwijten. Alle KT133a boards hadden toen probs.
Ben ik ook helemaal mee eens. ben van MSI naar a-open gegaan en toen maar weer heeel snel naar MSI...

Vind het super borden... oke de INTEL L440GX+ server board rouleerd helemaal ;)

Verwijderd

Ik ben wel eens aan het spelen geweest en heb m'n 1.3GHz op 1.6GHz gehad, zonder veel problemen overgens. Maar omdat ik teveel loop te kloten met m'n pc laat ik hem liever standaard staan als dat ik iedere week weer opnieuw alles moet instellen :7 .
Pagina: 1