Toon posts:

Internet opens (weer) traag!!

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zo zit je lekker te internetten en dan ga je ff naar beneden om een toasti te maken en opeens kom je bijna geen pagina meer op :( Tweakers is nu opeens de enige waar ik nog een beetje verbinding mee heb... msn werkt wel gewoon!
Zouden ze nou weer bij Planet Internet aan het rotzooien zijn?? Ik heb mijn (getweakde) ADSL modem gereset en ook Windows XP geherstart! En als resultaat nog steeds een trage verbinding :(
Zou ieand een oplossing kunnen hebben en/of hebben meerdere (Planet Internet) gebruikers hier opeens last van?

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
chello gelderland no probz.. :)

[edit] alleen icq down @the moment :(

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 17:42 schreef Tubbietje het volgende:
Zo zit je lekker te internetten en dan ga je ff naar beneden om een toasti te maken en opeens kom je bijna geen pagina meer op :( Tweakers is nu opeens de enige waar ik nog een beetje verbinding mee heb... msn werkt wel gewoon!
Zouden ze nou weer bij Planet Internet aan het rotzooien zijn?? Ik heb mijn (getweakde) ADSL modem gereset en ook Windows XP geherstart! En als resultaat nog steeds een trage verbinding :(
Zou ieand een oplossing kunnen hebben en/of hebben meerdere (Planet Internet) gebruikers hier opeens last van?
Ook al!, bij mij ook

Alweer Planet Internet ADSL -> alle sites zijn traag maar dan ook echt traag.

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-02 17:28

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij ligt heel het internet verkeer een beetje plat hier :(
Als ik kijk naar het ICQ weer down topic dan zie ik ook meer mensen met problemen.. en niet alleen met Planet Internet

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Op woensdag 26 september 2001 17:49 schreef Tubbietje het volgende:
Volgens mij ligt heel het internet verkeer een beetje plat hier :(
Als ik kijk naar het ICQ weer down topic dan zie ik ook meer mensen met problemen.. en niet alleen met Planet Internet
Heb het hier op ichthus hogeschool rotterdam ook, en wij zitten via het gigaport project, dus geen provider tussen.
Dus het is niet alleen een chello/PI probleem.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Ja, hier ook PI problemen... ik wordt er een beetje ziek van moet ik zeggen. Vooral als je XS4ALL-vrienden melden dat alles altijd lekker loopt... download.com is onbereikbaar, verder zijn vrijwel alle sites in het buitenland supertraag.... alleen Planets homepage doet het lekker...

edit:
Hmmm, is dus inderdaad een groter probleem... weer een stel vissers?

• Mateyo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bij mij (MxStream/Planet Internet) is internet ook al traag. MSN lag er vanmiddag bij ook uit.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 september 2001 17:54 schreef SLaSH! het volgende:

[..]

Heb het hier op ichthus hogeschool rotterdam ook, en wij zitten via het gigaport project, dus geen provider tussen.
Dus het is niet alleen een chello/PI probleem.
Zal toch niet een kabelbreuk zijn of misschien zelfs een terrostische aanslag?? Er werd verwacht dat aan het einde van deze week weer iets zou gebeuren... maar goed ze zeiden ook dat het weer op dezelfde manier zou gan als in Amerika... met vliegtuigen dus, alleen nu dan misschien in Europa :(

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 17:56 schreef Mateyo het volgende:
Bij mij (MxStream/Planet Internet) is internet ook al traag. MSN lag er vanmiddag bij ook uit.
aaaaaahhhhh!!!! :( :( :( waarom heb ik Planet Internet genomen :(

Ik ga bellen, ben er zo weer

*zo dat lucht op :P*

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 17:57 schreef Tubbietje het volgende:

[..]
...misschien zelfs een terrostische aanslag?? Er werd verwacht dat aan het einde van deze week weer iets zou gebeuren... maar goed ze zeiden ook dat het weer op dezelfde manier zou gan als in Amerika... met vliegtuigen dus, alleen nu dan misschien in Europa :(
Nou, ff CNN aangezapt (je weet nooit) en ze hebben er iig geen 'Breaking News'... >:)

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

half internet ligt hier plat.

Chello @ e'hoven

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 14:49
Ja hoor, weer raak met Planet. Als er iemand gebeld heeft, wat zeiden ze?

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Same here, ADSL Planet bij mij ook traag. Sommige pagina's kom je gewoon niet op :(

Ligt gelukkig dus niet alleen aan Planet :)

Mijn ADSL-verbinding is ongeveer even snel als een 33k6 modem.

Hopelijk is het snel voorbij, verder ook nog niets officieels gezien bij mededelingen planet of waar dan ook.

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 18:04 schreef Rusty het volgende:
Ja hoor, weer raak met Planet. Als er iemand gebeld heeft, wat zeiden ze?
Het is druk daar, nou dan weet je wel hoelaat het weer is :(

Probeer het na het eten wel ff :)

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

internet hiero plat naar av.com enzo, tweakers doet het nog gewoon :D

Verwijderd

Topicstarter
Misschien toch wel ff het goeie moment om een beetje proberen af te kicken van internet... euhh... nou nee...eigenlijk toch maar niet :)

Verwijderd

Nog een patient hiero, ik wor er echt helemaal gek van.

Op mn 166 kom ik alleen nog op Fok, komt zelfs hier neit. Zit nu op andere PC die komt op wat meer sites, maar is ook traaaaaaaaaaaaag. :( :( :( :( :( :( :( :(

/me schopt Planet Internet

En ik ga net bellen want dan gaan ze met je de setup doornemen en mn modem is getweaked en dan sttaat dus alles er niet waar ik op moet klikken.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik word hiero er helemaal ziek van
Laatse 2 weken minimaal 2x per dag storing en dan ook langdurig @ chello gelderland

En altijd om 0:30 en net na de middag en en de rest van tijd download je sloom en gamen gaat met 30/60% packetloss

Paar x gebeld naar chello alleen zegt zon bandje wacht tijd 30 min @ 22 cent per minuut :(

Dus dan maar weer ophangen en tv kijken en een videotje kijken :)

Vandaag trouwens ook weer van vanacht tot aan net :) Ben nu net 10 min online alleen nog steeds veel packetloss en sloom laden van pagina's :( :( :(

Verwijderd

Lijkt weer over hiero.... da's snel... waren ze routers aan het rebooten ofzo?

• psychotic

psychotic

Nixs

He, mijn verbinding is nu weer snel. 312kbs met ADSL. Kan planet ook weer pingen 30 ms

Check it out ...

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• Rusty
Yep, lijkt weer normaal. Vaag.

Verwijderd

Topicstarter
Hier lijkt het ook weer met normale snelheid te gaan.... thank god... ik had al bijna gezegd dat ik nu ging afkicken :)

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het is sneller dan ooit nu man
Net modem test gedaan normaal haal ik max score 100/85 ennu haalde ik gewoon 100/90 nog nooit zo hoog gehaald :P :P :P :P

Verwijderd

Ja het gaat gelukkig weer snel, *zucht* scheelt weer een kwaad telefoontje naar Planet Internet :P

[offtopic]
Btw je mag toch na 1 jaar wisselen van provider ? ik wil heel graag XS4all :Y)

Verwijderd

Ik was net ff aan het downloaden op mIRC (488mb) Jullie raden wel wat (maar ik zeg niks). Maar die stopte er dus ook mee. en heel veel sites doen het niet of traag :(

Verwijderd

Klopt, om te huilen hier!, @home maastricht, en ik heb toch echt niet liggen te klooien weer!! :(

• psychotic

psychotic

Nixs

Op woensdag 26 september 2001 18:21 schreef Devil_2000 het volgende:
Ja het gaat gelukkig weer snel, *zucht* scheelt weer een kwaad telefoontje naar Planet Internet :P

[offtopic]
Btw je mag toch na 1 jaar wisselen van provider ? ik wil heel graag XS4all :Y)
O,.. waarom is die zo goed dan :?

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 18:34 schreef psychotic het volgende:

[..]

O,.. waarom is die zo goed dan :?
Nou waarom denk je dat ik van Planet af wil ;)

• psychotic

psychotic

Nixs

Op woensdag 26 september 2001 18:36 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Nou waarom denk je dat ik van Planet af wil ;)
Als je de verschillende reacties leest, ligt deze storing niet alleen aan planet, dus waarom ?

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 18:42 schreef psychotic het volgende:

[..]

Als je de verschillende reacties leest, ligt deze storing niet alleen aan planet, dus waarom ?
Nou omdat het dus vaker gebeurd, laatst nog het verhaal met de buitenlandse sites.
En volgens mij kun je ook geen FTP server draaien met Planet :?

Maare verder ga ik hier niet op in, beetje offtopic namelijk :)

Verwijderd

Sit's die bij mij of langzaam werken.

www.nu.nl
www.cnn.nl (gaat langzaam)
www.2dehands.nl (dus ook alle subs)

Ik weet niet wat het is :((-

-> spelvout

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 18:48 schreef Experience het volgende:
Sit's die bij mij of langzaam werken.

www.nu.nl
www.cnn.nl (gaat langzaam)
www.2dehands.nl (dus ook alle subs)

Ik weet niet wat het is :((-

-> spelvout
1- Doet bij mij niets/is heeeeeel traag
2- Mega snel
3- Doet het ook niet/maar dan ook echt niets ;(

Verwijderd

bedoelde eigenlijk cnn.com

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 18:58 schreef Experience het volgende:
bedoelde eigenlijk cnn.com
Is ook echt heel snel bij mij :)

Verwijderd

idem hier...quicknet..en was er de laatste tijd nog wel zo over te spreken...

• Rusty
En volgens mij kun je ook geen FTP server draaien met Planet
Jawel hoor, waarom zou dat niet kunnen? Draait prima hier.

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 19:25 schreef Rusty het volgende:

[..]

Jawel hoor, waarom zou dat niet kunnen? Draait prima hier.
[beetje offtopic]
Hey mag ik vragen met welk proggie? want met Serve-U is het dus niet gelukt.
Vervolgens de search gebruikt en daaruit bleek dat meer mensen problemen hadden met een FTP server en Planet.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 september 2001 19:29 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

[beetje offtopic]
Hey mag ik vragen met welk proggie? want met Serve-U is het dus niet gelukt.
Vervolgens de search gebruikt en daaruit bleek dat meer mensen problemen hadden met een FTP server en Planet.
Dit werkte bij mij ook hoor met Serve-U en Planet Internet!!
Alleen nu ik de ADSL modem getweaked heb niet meer :(

• Rusty
Ik gebruik G6-FTP. En ik heb geen getweaked modem, misschien dat het daar aan ligt.

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 19:36 schreef Tubbietje het volgende:

[..]

Dit werkte bij mij ook hoor met Serve-U en Planet Internet!!
Alleen nu ik de ADSL modem getweaked heb niet meer :(
[nog steeds een beetje offtopic]
aha dan doe ik iets goed fout, heb je Win2k trouwens want daar heb ik het op geprobeerd

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 18:12

Tux

Bij mij was ie laatst ook sloom maardat ik een beetje aan de instellingen had zitten frutselen van de verbinding werkte ie opeens weersnel.

Alleen vandaag alles snel alleen nu.nl retesloom en net ineens weer snel.

Volgens mij misbruiken gewoon de medewerkers van Planet de glasvezellijnen om retegrote bestanden binnen te halen en het internetverkeer te laten barsten :D

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 september 2001 19:45 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

[nog steeds een beetje offtopic]
aha dan doe ik iets goed fout, heb je Win2k trouwens want daar heb ik het op geprobeerd
Ik heb het op Windows XP geprobeerd en op Windows 2000 en beide werkt!

Verwijderd

bij speedtest krijg ik weer normale speeds maar als ik een ping test uitvoer zijn dr vertragingen nogsteeds veel te hoog :(

over stappen naar demon dan maar ofzow :(

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
over ouwe koeien gesproken

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

majesticzero, welkom op GoT. Goed om te zien dat je de search hebt gevonden, maar bedenk wel voordat je in een oud topic replied (dit topic is al een paar jaar oud, daar word je ook op gewezen) wat de waarde van je reply in zo'n topic nog is; de informatie is veelal verouderd. In dit geval voegt jouw post eigenlijk niks toe. Let daar ajb op!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.