Goedkope hifi of pc-setje op SB 5.1?

Pagina: 1
Acties:

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Ik ben er nog steeds niet uit. Word het nou een erg goedkoop hifi-setje, of een wat beter computerset. Het mag zo'n 800,- kosten en het moet 5.1 zijn, dus geen 4.1. Mijn vader wil toch echt zo'n centerspeaker. Het moet aangesloten worden op een SB 5.1.
Search werd niks.

Verwijderd

800 piek is voor een hifisetje wel weinig...stel dat je het vind, dan zal het zeker beter klinken dan een compu-setje...

Verwijderd

Ik denk dat je inderdaad beter een goed luidsprekersetje kunt kopen. Voor 800 gulden zie ik je nog niet zo snel een hifisetje kopen dat 5.1 weet te produceren.

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Is het te horen voor een niet-oudiofiel zoals ik dat hifi beter klinkt trouwens?

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 20:11 schreef WaarAnders het volgende:
Is het te horen voor een niet-oudiofiel zoals ik dat hifi beter klinkt trouwens?
Denk het niet. Ik (niet-audiofiel) merk het verschil tussen de Bose die beneden staat en mijn stero'tje :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Op woensdag 26 september 2001 20:11 schreef WaarAnders het volgende:
Ja. Dat is een heel groot misverstand. Een niet-audiofiel kan net zo goed het verschil horen tussen verschillende installaties dan een audiofiel.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 20:34 schreef JT het volgende:

[..]

Ja. Dat is een heel groot misverstand. Een niet-audiofiel kan net zo goed het verschil horen tussen verschillende installaties dan een audiofiel.
Ik hoor het verschil in het begin ook wel, maar na 5 minuten ben ik eraan gewend en maakt het niks meer uit, dus kwaliteit maakt voor mij ook weinig uit, want ik merk het verschil toch niet goed.

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:18

Metten

ik hou het graag simpel

oh maar ik zou me continu kapot aan het ergeren zijn als ik naar een Bose zou luisteren. Net als analoog en te hard van MP3 opgenomen MD's :r
Pagina: 1