Toon posts:

Pioneer DVD 106S of A05SW ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Vraagje, ik ben op zoek naar een nieuwe DVD speler. Maar ik kan niet kiezen tussen de Pioneer DVD 106S of de A05SW. Ik zal wat verschillen geven. :?

Pioneer DVD 106S
- Noise reduction: Reduce 2dB rather than DVD-115 & DVD-114
- High data transfer rate: DVD-ROM: 6.6X - 16X (8.9MB/s-21.6MB/s), CD-ROM: 17.2X - 40X(2.6MB/s-6.0MB/s)
- ATAPI / Ultra DMA66 interface
- Databuffer: 256 kb

Pioneer DVD A05SW
- High data transfer rate: DVD-ROM: 6.6X -16X (8.7MB/s-14.9MB/s), CD-ROM: 17.2X-40X (2.6MB/s-6.0MB/s)
- ATAPI / Ultra DMA33 interface
- Databuffer: 512 kb

De eerste is sneller (UDMA66 wat ondersteund wordt overigens door mijn moederbord) maar de andere heeft meer cache geheugen. Welke moet ik hebben om DVD soepel te kunnen draaien en om goed CD-op-CD te kunnen kopieren.

Tweede vraag: als je een bulk versie hebt, staat plextor dan niet aan de buitenkant erop? Sommigen zeggen dat, waar ik weet niet hoe het nou zit...

Alvast bedankt en Thx!
Mzzl

Verwijderd

Topicstarter
Hey heeft niemand hier verstand van ofzo??

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:05

Richard

Kuru Kuru Kururin

Tweede vraag: als je een bulk versie hebt, staat plextor dan niet aan de buitenkant erop? Sommigen zeggen dat, waar ik weet niet hoe het nou zit...
Zowel op de Retail als Bulk versie staat natuurlijk géén Plextor |:( :P

Om mijn post nog aantrekkelijk te maken:

Op een Retail staat inderdaad wel de hele riedel: "Pioneer DVD-ROM Drive LaserMemory" Dit stond iig niet op de OEM/Bulk die ik had gekocht.

20*350ZO45°

Verwijderd

ik wilde de 106s gaan kopen omdat mijn cdrom kapot was (bleek niet zo): snel, stil, goede reviews maar sommigen zeggen dat ie best veel herrie maakt.

Andere model heb ik niet naar gekeken.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 26 september 2001 18:45 schreef gve het volgende:
ik wilde de 106s gaan kopen omdat mijn cdrom kapot was (bleek niet zo): snel, stil, goede reviews maar sommigen zeggen dat ie best veel herrie maakt.

Andere model heb ik niet naar gekeken.
Klopt, iemand die ik ken klaagde daar ook al over, maar verder is de 106S goed :)

They made me do it.

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:54
kep de 106s, subliem ding, lage zoektijden ,snel en accuraat 16X DAE, maar WEL veel herrie ,vooral bij databestanden. En die afremprogrammaatjes werken er niet op...

Verwijderd

Topicstarter
stom van mij om Plextor te noemen, ik bedoelde Pioneer uiteraard, toch bedankt!

Verwijderd

Ik heb ook de 106s, super ding. Lekker stil. (Wat wil je met 3 sunon 120.120.38mm @ 220 Volt, daar komt niets bovenuit), ff serieus, hij echt stil. Ff een regionfree firmware erover heen en klaar. :)

Ik zou dus voor die 106s, prima DVD Player.

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mijn dvd speler heeft het vnadaag begeven :'( , en nou wil ik ook de 106s gaan kopen, maar nou heb ik 1 vraag: heft iemand wel eens gehad dat er een cd in de speler bleef hangen?
Aangezien dat het een slot-in dvd is, kan je de cd's er moeilijk uithalen als ze vast zitten

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:54
Op donderdag 27 september 2001 13:22 schreef fox666mulder het volgende:
Mijn dvd speler heeft het vnadaag begeven :'( , en nou wil ik ook de 106s gaan kopen, maar nou heb ik 1 vraag: heft iemand wel eens gehad dat er een cd in de speler bleef hangen?
Aangezien dat het een slot-in dvd is, kan je de cd's er moeilijk uithalen als ze vast zitten
soms schieten ze er met 20k rpm uit, maar voor de rest alles ok

Verwijderd

Is de 106s nou wel of niet stil????
Wie heeft er 2 of meer gehoord? Waren die even luidruchtig of verschilt de geluidsproductie per exemplaar?

Verwijderd

nergens last van heb zelf de 10 van pioneer
draait goed en spint als een kat
is echt stiller dan een met een lade en ik heb het idee dat ie sneller is als een gewone 48x cd speler maar goed ik ben zeeeeeer te vreden
Pagina: 1