Zijn mijn cd r's gaar?

Pagina: 1
Acties:

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Ik heb een stapeltje cd's van Dataright (waren goedkoop, dus hup!) en nou kwam ik bij het volgende probleem.

Als ik een (uiteraard zelf geript) avi bestand van 700 meg wil branden, houdt ie er bij ongeveer 98% mee op. Telkens bij die cd's. het zijn 80minuten cd's en met andere cd's (imation) ging het altijd goed.

Kan het zijn dat deze cd's gewoon een afwijking hebben op het uiterste puntje van de disc?

Of ligt het aan mijn proggie (EZ cd Creejeerder 4)

Misschien moet dit in SA, maar ik denk niet dat het aan mijn software ligt, daar cd's van bijvoorbeeld 300 mb het perfect doen. |:(

Verwijderd

Wat heeft iedereen toch met EZCD :?. Gebruik gewoon Nero werkt perfect, denk dat je daar meer kans op slagen hebt. Als het met Nero ook mislukt, dan zijn de CD's gaar.

• mbrouwer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 12:42
Hmm, dat dacht ik eerst ook (had een hele zooi CD's gekocht voor drie keer nix pers stuk). Brande ze in mijn Philips 3610 die het altijd prima gedaan heeft: doet niet werk nie. 16 speed LiteOn gekocht: als een speer. Ik gebruik NERO en CloneCD, allebei hetzelfde probleem / dezelfde oplossing.

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 17:06 schreef mbrouwer het volgende:
Hmm, dat dacht ik eerst ook (had een hele zooi CD's gekocht voor drie keer nix pers stuk). Brande ze in mijn Philips 3610 die het altijd prima gedaan heeft: doet niet werk nie. 16 speed LiteOn gekocht: als een speer. Ik gebruik NERO en CloneCD, allebei hetzelfde probleem / dezelfde oplossing.
Denk dan dat je moet gaan snijden, om te kijken of 650 wel past.

Verwijderd

Easy CD Verneuker is ook niet míjn eerste keuze, maar ii vrees dat dit toch echt aan de CDRs ligt. Misschien kun je ze weggeven/verpatsen, want soms is het een writer/CDR kombinatieprobleem.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:39

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> O&IO

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04 20:26

-Stef-

Slainthe!

Het zijn simpelweg bagger-CDR's. :r

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

wat is dr nou zo fout aan ezcd????????

ik heb al vaker gehad dat nero faalt me bij mij gaat gewoon netjes de fik erin tot het einde aan toe no probs gehad

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Het is vrij simpel aan de randen van de cdrom zwabbert hij iets meer dan midden in. Bij goedkope cdroms wordt niet goed gebrand als de laser iets schuin op het cd'tje valt.
Dus je moet gewoon mazzel hebben dat je een stabiele cd-writer hebt, of geen shit kopen.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

Dit ligt volgens mij idd aan brakke cd'rs. Ik gebruik zelf het meest: "Platinum's" voor het "normale" fikwerk..maar voor bijvoorbeeld belangrijke bestanden de wat duurdere.

Under Construction

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-04 20:10

smallboy

N/A

Op woensdag 26 september 2001 23:52 schreef mental_power het volgende:
wat is dr nou zo fout aan ezcd????????

ik heb al vaker gehad dat nero faalt me bij mij gaat gewoon netjes de fik erin tot het einde aan toe no probs gehad
Zal wel niet ingewikkeld genoeg zijn. Is TE gebruikersvriendelijk :)
Pagina: 1