Sygate en bestanden versturen

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:09
Ik draai hier een netwerk en gebruik Sygate Home om mijn internet te delen op het netwerk. Probleem is nu dat ik geen programma's als netmeeting (webcam), icq (bestandsoverdracht) en msn (bestandsoverdracht) kan gebruiken. Volgens mij omdat deze programma's willen connecten op ip adres. Weet iemand hier een oplossing voor of is het gewoon niet mogelijk?

Verwijderd

ff portmapping gebruiken in Sygate -> [topic=184484/1/25] voor de exacte poort range :)

• camiels
Wie weet met welk progje ik dan deze porten moet mappen, kan het namelijk niet vinden in Sygate. Heb ook al ICS gedownload maar die doet het niet tenzij ICS in windows is geinstalleerd.

BTW. Ik draai op win98

• camiels
Op donderdag 27 september 2001 14:11 schreef Casema_Sucks het volgende:
Wie weet met welk progje ik dan deze porten moet mappen, kan het namelijk niet vinden in Sygate. Heb ook al ICS gedownload maar die doet het niet tenzij ICS in windows is geinstalleerd.

BTW. Ik draai op win98
Forget it, ben er al achter door search te gebruiken, moet eerst even de firewall installen en dan werkt het! |:(

• camiels
Helaas kom er toch niet helemaal uit. Zit nu met Sygate te kloten en met "Het Grote Portmapping verhaal" maar snap er eigenlijk weinig van.

Kan iemand mij uitleggen wat ik precies moet invullen voor MSN Messenger en voor Netmeeting. Screenshotje mailen mag ook natuurlijk!

Thanx,

• camiels
Nog ff omhoog dan..... :'(

• Roelant
  • Niet online
Hier vind je de handleiding van Sygate Home Network, op pagina 30, 31 en 32 staat hoe je met behulp van de black/white list poorten open en dicht kan zetten en door kan sturen.

Als je daar niets mee kunt kun je ook nog de rest van de manual lezen natuurlijk.

Informatie die je nodig hebt om de juiste poortnummers te vinden staat in [topic=184484]. Kortom: dit is allemaal terug te vinden in de FAQ en de Manuals.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.