-1.5 Tb volgende week te koop....

Pagina: 1
Acties:

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Krijg net mailtje, en ja die 1.5 is volgende week te koop.

ik wilde weten of mensen die gaan nemen, of wachten op de Palomino XP. ik denk dat ik zelf eentje ga nemen, die XP laat ons nog een maandje wachten denk ik.

en hopelijk zit er een nieuw stepping op die 1.5, kunnen we lekker OC'en.

wie gaat die CPU nemen?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

ik denk jij :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

waarom zou ik.. de mijne (1000MHz) is meer dan genoeg

dus ...

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 13:49
Ik ben ook nog erg tevreden over m'n 1200@1430, is ik wacht zeker op de atlon xp...

• FMS
  • Niet online
ik heb hier paar topics gelezen waar mensen het over hadden om een 1.5 te kopen. iets van, "welke cooler voor 1.5"

wel vaag dat AMD die 1.5 nog heeft uitgebracht. als niemand hem toch gaat kopen.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:44
ik heb een 1400.
Ik zou die 1500 niet nemen als ik jouw was.
Die wordt zeker weer 2x zo duur als de 1400 mhz.
En of dat het geld waard is? ik denk het niet. Als je die 100 mhz extra perse wil hebben zet je de multiplier en de fsb gewoon iets omhoog.

• FMS
  • Niet online
heb net me 1.33 verkocht. die kwam niet boven 1550
het lijkt mij zo, dat er een nieuw stepping op die 1.5 zou kunnen zitten, en als dat zo is wordt het wel intresant. dan is 1.7+ mogelijk (zonder achterlijk veel cooling en voltage mod)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op woensdag 26 september 2001 16:32 schreef FMS het volgende:
ik heb hier paar topics gelezen waar mensen het over hadden om een 1.5 te kopen. iets van, "welke cooler voor 1.5"

wel vaag dat AMD die 1.5 nog heeft uitgebracht. als niemand hem toch gaat kopen.
anders gaan de niet-tweakers helemaal denken dat AMD niets kan :) ze moeten Intel proberen bij te houden voordat alleen nog maar tweakers AMD kopen. Tuurlijk gaan mensen deze CPU wel kopen. Mensen kopen toch ook een Intel 2GHz omdat dat het snelste is van Intel? Mensen willen gewoon het snelste omdat dat voor hun gevoel het snelst is, en vinden ze computeren leuker omdat zij de snelste hebben :) en das prima, want als iedereen dacht: laten we de minder snelle nemen, dan bleven de prijzen hoog en gingen we niet zo snel vooruit

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• FMS
  • Niet online
Op woensdag 26 september 2001 16:44 schreef Stropdas het volgende:

[..]

anders gaan de niet-tweakers helemaal denken dat AMD niets kan :) ze moeten Intel proberen bij te houden voordat alleen nog maar tweakers AMD kopen. Tuurlijk gaan mensen deze CPU wel kopen. Mensen kopen toch ook een Intel 2GHz omdat dat het snelste is van Intel? Mensen willen gewoon het snelste omdat dat voor hun gevoel het snelst is, en vinden ze computeren leuker omdat zij de snelste hebben :) en das prima, want als iedereen dacht: laten we de minder snelle nemen, dan bleven de prijzen hoog en gingen we niet zo snel vooruit
altijd de snelste hebben, en, de snelste hebben en dan nog zo ver mogelijk OC is wat anders.
als ik nu een 1.33 of een 1.4 had en er zou een nieuw stepping op de 1.5 zitten zou ik die nemen, voor het zelfde geld, als het geen nieuw stepping is, dus gewoon AYHJA-Y/K dan heeft het geen nut.

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 16:34 schreef marteltor het volgende:
ik heb een 1400.
Ik zou die 1500 niet nemen als ik jouw was.
Die wordt zeker weer 2x zo duur als de 1400 mhz.
En of dat het geld waard is? ik denk het niet. Als je die 100 mhz extra perse wil hebben zet je de multiplier en de fsb gewoon iets omhoog.
Ik ben het helemaal met je eens. :) Bespaar je weer wat geld.
Pagina: 1