Toon posts:

damn hier word ik echt zat van ping van 1300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
pleuris ping echt iets van 1300 ofzo ik heb kabel (36 kb/s download 16 kb's upload speed. maar wel een verotte ping van 1300 damn ben het zat met dat gezeik mijn 56kb/modem deed het zelfs veel beter dan dat. (ik wil dus online kunnen gamen)

de url van mijn kabel leverancier.. (op de achtergrond zie je dus ook mijn 3com modem) http://www.cable4u.nl

cya

weten jullie mischien een oplossing??

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Telefoontje naar helpdesk oid.?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Heb je dat altijd of alleen op dit moment? Het kan ook gewoon druk zijn...

Verwijderd

Probeer hem goed te tweaken, wil af en toe nog wel eens helpen.

Verwijderd

Topicstarter
ja altijd al geweest.....kan het gewoon zijn dat de provider gewoon erg klote pingt?? maar dan nog 25 kb down en 16 up... (of ligt dat niet erg aan een ping?)

Verwijderd

Zover ik weet hangt de ping erg af van het interne isp netwerk..oftwel hoe snel je data ontvangt (niet qua downloadsnelheid dan he?)
net zoals een vriend van mij uit engeland..hij heeft 512/128 kabel en bij won servers (klote servers btw maar goed) haalt hij een ping van 170 terwijl ik vaak op 150 zit met isdn (64k)

theoretisch zou je dus zelfs met een 10 mbit huurlijn een ping van 5000 kunnen halen

Verwijderd

Zit je computer rechtstreeks op het kabelmodem, of gaat het eerst via een netwerkje?

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:42

Asphyxion

I am, therefor I think

Op woensdag 26 september 2001 16:14 schreef jahetzalwel het volgende:
pleuris ping echt iets van 1300 ofzo ik heb kabel (36 kb/s download 16 kb's upload speed. maar wel een verotte ping van 1300 damn ben het zat met dat gezeik mijn 56kb/modem deed het zelfs veel beter dan dat. (ik wil dus online kunnen gamen)

de url van mijn kabel leverancier.. (op de achtergrond zie je dus ook mijn 3com modem) http://www.cable4u.nl
Misschien handig om een traceroute te laten zien? Dan kun je zien waar het aan ligt...

Verwijderd

Topicstarter
gaat eerst via netwerk..en hoe kan ik een traceroute doen?? ben nogal een leek in dat soort dingen.. zo plzz tell me
Pagina: 1