RA2 heeft hoge ping na tweaken adsl modem

Pagina: 1
Acties:

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:05
Uh, ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort maar sinds dat ik mijn adsl modem heb verbouwd, werkt trouwens perfect, heb ik hele hoge ping in RA2. Terwijl ie wel snel speelt.
Ping = 1000ms
Heeft iemand anders hier ook prob mee?

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
krijg altijd ping=1000ms terwijl het in het spel vaak wel meevalt. maar ik heb kabel (en bij andere spellen wel een normale lage ping). vaag...

Maak je eigen poll

Verwijderd

Had je daarvoor wel fatsoenlijke ping? Probeer dan betere instellingen te vinden, of anders de instellingen terug te zetten.

• wmeester
Dat is inderdaad ook raar. Maar voor dat ik dus die modem heb omgebouwd had ik wel een goede ping. 50 - 250 ms

Zou inderdaad ook goed kunnen liggen aan het spel zelf.

Ik heb wel bepaalde instellingen aangepast, dit echter om mijn netwerk werkend te krijgen nadat ik het modem getweaked had. In RA2 heb ik nix aangepast.

Verwijderd

ik heb ditzelfde met Q3 na het tweaken van de modem, eerst ping van 20ms nu een ping van 50-80 :'(

• wmeester
Op woensdag 26 september 2001 16:58 schreef madmanrules het volgende:
ik heb ditzelfde met Q3 na het tweaken van de modem, eerst ping van 20ms nu een ping van 50-80 :'(
Bij jou geeft ie een iets hogereping aan, bij mij is ie van een normale ping gelijk doorgeschoten naar de max ping. In RA2 kan je geen hogere ping krijgen dan 1000ms
Pagina: 1