Verwijderd
Ik weet dat het een vies woord is, maar soms kan het bijna niet anders. Bij Vobis verkopen ze schermen van Neovo met daarin Philips/LG TFT lapjes (Lees: behoorlijk goede kwaliteit) voor niet al te veel (ongeveer 1250,-)
kijk voor afbeeldingen op http://www.centenna.nl/neovo/index.php
Succes
Bas
Succes
Bas
IBM verkoopt dit soort dingen. Een tijdje geleden had zelfs appie hein zo een 15" TFT van IBM in de aanbieding, ook zwarte behuizing.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
BMbommer: Thnx, ik zal er eens gaan kijken
EX: Ja, dat is eigenlijk ook de reden waarom ik opzoek ben naar "nog" zoŽn scherm. Ik had al zoŽn IBM maar wil er nog wel eentje. Als je bij IBM zelf kijkt dan zijn die schermpjes erg duur. Vandaar dat ik naar een ander op zoek ben. (ps. AH levert ze niet meer
)
EX: Ja, dat is eigenlijk ook de reden waarom ik opzoek ben naar "nog" zoŽn scherm. Ik had al zoŽn IBM maar wil er nog wel eentje. Als je bij IBM zelf kijkt dan zijn die schermpjes erg duur. Vandaar dat ik naar een ander op zoek ben. (ps. AH levert ze niet meer
Die heb ik ook gekocht! Bevalt me uitstekend!Op woensdag 26 september 2001 15:42 schreef bmbomer het volgende:
Ik weet dat het een vies woord is, maar soms kan het bijna niet anders. Bij Vobis verkopen ze schermen van Neovo met daarin Philips/LG TFT lapjes (Lees: behoorlijk goede kwaliteit) voor niet al te veel (ongeveer 1250,-)
Succes
Bas
jammer dat er 1 defecte pixel in zit, maar ja: hij mag er totaal 5 hebben heb ik begrepen
Uibeltje: Weet je misschien ook nog wat hij precies kostte? De E-store van Vobis is niet bereikbaar dus ik kan het niet opzoeken
. En voor een Vobis moet ik helemaal naar Utrecht (nou ja, helemaal....., vanuit Houten
)
overspuiten 
Is ook een mogelijkheid natuurlijk, heeft een vriend van me ook gedaan.
Is ook een mogelijkheid natuurlijk, heeft een vriend van me ook gedaan.
F1199,- kost ie overalOp woensdag 26 september 2001 16:03 schreef MadMax het volgende:
Uibeltje: Weet je misschien ook nog wat hij precies kostte? De E-store van Vobis is niet bereikbaar dus ik kan het niet opzoeken. En voor een Vobis moet ik helemaal naar Utrecht (nou ja, helemaal....., vanuit Houten
)
en je krijgt nog F100,- terug van het energiebedrijf (energiepremie) dus je betaalt er uiteindelijk F1099,- voor
Bij memo staan ze ook in de prijslijst, maar weet niet of ze op voorraad zijn....
je topic hoort trouwens in Videoplanken & Beeldkanonnen
je topic hoort trouwens in Videoplanken & Beeldkanonnen
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dell heeft ook van die dingen, sterker nog, ik werk er nu mee...
En wat DELL zo mooi maakt is wel het design van het apparaatje, echt super.
En wat DELL zo mooi maakt is wel het design van het apparaatje, echt super.
Verwijderd
Sony heeft ook zwarte TFT gevallen, een 15" kost wel 2000 piek. Die heb ik een keer bij A-tembo zien staan.
dell 1503pf is zwart, ik werk nu met een 1501(grijs) goede schermpjes hoor. http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/config/default.asp?s=nlbsd&l=nl&m=nlg&c=NL30202&n=&cu=nldhs&v=n&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=0&demo=&gc=&sbc=ukbsddw&co=&b=DNL_IM-ZZ7C106 FL 1345.00
1503FP Midnight Grey
Technische Specificaties Beeldscherm (bruikbaar beeld oppervlak): 15" Flat LCD Display (15" )
Grill pitch: 0.297mm
Resolutie (optimaal): 1024 x 768 @ 55 tot 87Hz
Synchronisatie bereik: 60-75 kHz horizontaal, 56-75 Hz verticaal
Standaard: TCO-95
Stroomverbruik: 30W maximaal
Voeding: 90-264VAC, 50/60Hz
Ingangssignaal: 15 pin D-subminiature (analoog), DVI-D (digitaal)
Afmetingen ( H x B x D) / Gewicht: 367mm x 372mm x 175mm (15.7" x 15.2" x 7.1") / 5.7kg
1503FP Midnight Grey
Technische Specificaties Beeldscherm (bruikbaar beeld oppervlak): 15" Flat LCD Display (15" )
Grill pitch: 0.297mm
Resolutie (optimaal): 1024 x 768 @ 55 tot 87Hz
Synchronisatie bereik: 60-75 kHz horizontaal, 56-75 Hz verticaal
Standaard: TCO-95
Stroomverbruik: 30W maximaal
Voeding: 90-264VAC, 50/60Hz
Ingangssignaal: 15 pin D-subminiature (analoog), DVI-D (digitaal)
Afmetingen ( H x B x D) / Gewicht: 367mm x 372mm x 175mm (15.7" x 15.2" x 7.1") / 5.7kg
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Bij de zaak waar ik werk, verkopen wij DELL 15,1" zwarte TFT's. Die kosten na teruggave van het Energiebedrijf 1199,-.
Als je me mailt kan ik je wel wat meer informatie geven.
Wij zitten trouwens in renkum.
Als je me mailt kan ik je wel wat meer informatie geven.
Wij zitten trouwens in renkum.
PCSCORE renkum?
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Idd die DELL schermpjes zijn wel okee, heb er ook al eens mee gewerkt en zijn echt zwaar mooi 
zwart roelz
zwart roelz
Pagina: 1