dus de titel zegt genoeg. een proggie om een recovery cd te maken zoals bv bij compaq wordt geleverd. Geen ghost dus.
Is hetzelfde hoor. Alleen ff een batchfile eromheen bouwen en klaar is kees.
Wat is er mis met Ghost dan? Lijkt mij de beste optie tenzij je hele vreemde plannen hebt?
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Je maakt bijvoorbeeld een bootable cd, fikt er een ghost image bij en mbv een autoexec.bat en ghost.exe kun je na vanaf cd geboot te hebben gewoon een bakkie leut gaan halen =o)
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Hmm ja, je maakt met Ghost 1x een cd. Als het mis gaat, cd erin, 2x klikken en ff koffie drinken en je kunt weer gaan toch?
inderdaad
ik gebruik ook al heel lang ghost, en ben er erg tevreden over.
waarom zou je iets anders willen?
ik gebruik ook al heel lang ghost, en ben er erg tevreden over.
waarom zou je iets anders willen?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Je kan ook Powerquest Drive Image 4 gebruiken. Daarbij kun je gebruik maken van een script bestand die de achtereenvolgende stappen uitvoert. Let wel op, De kwaliteit van je Image en dus je bruikbaarheid hangt af van je settings en van de kwaliteit van je geheugen. Matig geheugen produceert in image files vaak fouten met als gevolg dat je alleen maar bagger terugzet! Je kan bijv. bij Drive Image 4 laten checken op lees & schrijffouten, waarmee je redelijk fullproof verzekerd kunt zijn van een werkend image.
Succes
Bas
Succes
Bas
Maar ok, driveimage is idd een alternatief hoewel op zich niet echt wezenlijk anders dan Ghost
.
wa's da?Op woensdag 26 september 2001 15:38 schreef bmbomer het volgende:
[...] fullproof [...]
bedoelt ge foolproof?
Verwijderd
nah
foolproof ken nie
ik verrabezak op de een of andere bizarre manier altijd op zn minst wel iets
foolproof ken nie
Waarom geen Powerquest Drive Image 7??? die is iets beter vind ik qua errors.
Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome
Nah, ik nie snap nie. Beetje late reactie na 2001Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 15:59:
nah
foolproof ken nie
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()