Toon posts:

[CS] Wordt de Casema speler niet meer gerespecteer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wordt de Casema CSer niet meer gerespecteerd? Ik als Casema-er (nog 3 weken en dan ADSL!! YODELIE :D)probeer veel CS te spelen maar wordt de laatste tijd gewoon gekickt van servers als ik heel ff loop te laggen, ik vind dit niet normaal

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

werden ze dat ooit dan >:)

klinkt als een PB probleem :) maar kan idd ook instelling van admin zijn die iedereen met te hoge pin gkickt ofzo :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Casema wordt nergens gerespecteerd. Ik speel online spel wat je met 28k8 modem al normaal kan draaien, maar zelfs daar wordt ik regelmatig verzocht om op te zouten. Zit ook altijd boven 500 met casema :( :r Casema :r

Verwijderd

ik heb er geen plaatje meer van, maar ik ook kwaadsema gebruiker (nog wel) maar Quake 2 screenshot waarin ik een ping van 666 zag van een kwasema gebruiker(was een screenshot die een andere kwasema gebruiker maakte)

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 10:12

Bene

list incomprehension

Casema? Ping van ongeveer 35. Leve premium!

Verwijderd

ja die luxe hebben wij niet en het is zelfs zo, dat wij vanaf 3 weken gelkeden ADSL moesten krijgen... nu hebben een aantal T*ring lijers de kabel van de telefoon door gegraven en nu is dus de verwachting november en in het ergste geval Januari

Verwijderd

Tot voor kort had ik ook Casema kabel (dat veredelde 28k8 modem): online spelen was er gewoon niet bij. Nu heb ik dus ADSL. Je weet niet wat je meemaakt: de hemel op aarde. Heerlijk snel. Online gamen zonder problemen. CD zonder lag is echt YIHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Dus hou vol: als je ADSL krijgt, ben je Casema gelijk vergeten!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

Ik zit nog steeds met ISDN :(
Wel behoorlijke ping a 60 - 80 maar duuuuuuuuuuuuuuuuur, ggrrr en uitzicht op kabel of adsl is er nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet. ggrrrrrrrr
En dat te bedenken dat ik in de gemeente Valkenburg a/d Geul woon in z-limburg. Valkenburg zelf heeft nog niet eens adsl of kabel. Paar minuten fietsen ligt Maastricht en die hebben kabel en ADSL. ggrrrrrrr

edit:
toevoeging

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 16:00 schreef Psychoot het volgende:

En dat te bedenken dat ik in de gemeente Valkenburg a/d Geul woon in z-limburg.
edit:
toevoeging
En dan vind je het gek dat je geen goeie internetmogelijkheden hebt :?. wees blij dat je er telefoonlijn hebben liggen :). Bij ons in de buurt zijn wij ook de enige met redelijke internetmogelijkheden.

Verwijderd

Topicstarter
jah, casema premium hebbie hier niet, over 3 weken heb ik adsl.. duzz :D

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
IGR zuigt mere >:) ook demos 1 modem :r .

Steam

Verwijderd

Ja klinkt hard, maar ik vind niets zo irritant als laggende spelers.. Dan speel ik liever tegen iemand die ping 2 heeft ofzo.. Iemand met een hoge ping + pl is gewoon bijna niet te raken..

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 23:41

scim

Nani?

En dat te bedenken dat ik in de gemeente Valkenburg a/d Geul woon in z-limburg. Valkenburg zelf heeft nog niet eens adsl of kabel.
Uhm kan het je nog sterker vertellen, fiets aan de andere kant de berg af en ze hebben er @home kabel :) 4de snelste regio van NL :)
Raadt eens welke isp deze jongen uit Ulestraten heeft >:)

Sorry, maar ja het is gewoon raar met het kabelgebeuren. Alle dorpen en steden om je heen kunnen kabel hebben, maar dan net dat ene dorp niet, waarom? Geen idee, maar zo is de realiteit en je kunt er niks aan doen.

Hmmm, ja ik respecteer casema'ers wel hoor. Dat ze het uberhaupt aandurven om te spelen met zo'n ping vind ik een prestatie en er zijn er die maken je ook nog vet in ook nog (hoor ik daar Jeanlucpicard en paar weekjes geleden YakuzA) Ik bedoel maar, het is heel goed mogelijk om met een hoge ping goed te kunnen cs'en. En believe me dat kunnen ze heb picard gezien toen ie op een LAN via chello account speelde met ping van rond de 40 a 50, nou dat was leuk >:) zat gelukkig in zijn team >:)
Maar ok pings a 500 a 600 dan vind ik het terecht dat je gekickt wordt, want dan zorg je dat de rest ook gaat laggen (in heel veel van de gevallen) maar ping 300 moet kunnen.

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd niet zo'n hoge ping meer. (voor casema begrippen dan he) 110-130 ofzo. Het lijkt wel alsof in nadat ik weereeens een klaagmail heb gestuurd het iets minder langzaam is >:) :)

Verwijderd

Sorry, maar ja het is gewoon raar met het kabelgebeuren. Alle dorpen en steden om je heen kunnen kabel hebben, maar dan net dat ene dorp niet, waarom? Geen idee, maar zo is de realiteit en je kunt er niks aan doen
hee dat ken ik overal mxstream in een straal van 20 km en hier natuurlijk weer alleen KCMA!! :(

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op woensdag 26 september 2001 19:12 schreef Sorcerer@ het volgende:

[..]

Hmmm, ja ik respecteer casema'ers wel hoor. Dat ze het uberhaupt aandurven om te spelen met zo'n ping vind ik een prestatie en er zijn er die maken je ook nog vet in ook nog (hoor ik daar Jeanlucpicard en paar weekjes geleden YakuzA) Ik bedoel maar, het is heel goed mogelijk om met een hoge ping goed te kunnen cs'en. En believe me dat kunnen ze heb picard gezien toen ie op een LAN via chello account speelde met ping van rond de 40 a 50, nou dat was leuk >:) zat gelukkig in zijn team >:)
:*

Steam

• kropsla
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10-2023
Yup, ben het helemaal met je eens...... :(
Tis gewoon klote, Casema spelers worden echt minder gerespecteerd dan een ADSL speler bijv.
Dan ze lopen te zeiken dat je een slechte ping hebt (en dan ben je vaak ook een "newbie" |:( )
Of je lagt een tijdje en dan zeggen ze dat je maar weg moet gaan want je loopt toch alleen maar te laggen, en dus ook een plaats bezet houd |:( .
Naajaa, jullie hebben mijn mening nu wel gelezen ;)
Cya!
Iceman.

Verwijderd

Topicstarter
ja kijk het ligt er ook maar aan wanneer je speelt, op dit moment zou ik echt niet kunnen spelen, s'ochtends wel, om half 8 haal ik wel eens onder de 100.. maarja

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 20:58 schreef WouteRF het volgende:
ja kijk het ligt er ook maar aan wanneer je speelt, op dit moment zou ik echt niet kunnen spelen, s'ochtends wel, om half 8 haal ik wel eens onder de 100.. maarja
`Precies, na 4 uur 's nachts is het nog wel te doen tot een uur of 9. Dan zit ik met mijn Kutcema connectie zelfs nog onbder de 300 :). En die servers kan voor NL ook niet lager dan 200 dus das wel redelijk.
Pagina: 1