weet nie of ie hier hoor maar een case mod vraag = et ook nie duss daarom maar hier
Waarom gaat de ventilator op je processor steeds aan en uit?
Waarom gaat de ventilator op je processor steeds aan en uit?
Verwijderd
Signature
Verwijderd
Verwijderd
Dat gaat 50x per seconde dus niet waarneembaar met het menselijk oog denk ik.Op woensdag 26 september 2001 15:29 schreef RooT het volgende:
dit heeft volgens mij met de wisselspanning te maken.. maar weet niet zeker
hmmmm zou wel kennuh jah... dis in elk geval iets. dankOp woensdag 26 september 2001 15:29 schreef RooT het volgende:
dit heeft volgens mij met de wisselspanning te maken.. maar weet niet zeker
voor zover ik weet wel...Op woensdag 26 september 2001 15:31 schreef de_koeievanger het volgende:
[..]
is geen wisselspanning maar gelijkstroom toch?
is dat w88 niet door de spoeltjes in de motor?
nee maar zo'n ventilator moet ook nog ff op gang komen. Dus als jij die tegenhoud en loslaat krijgt ie een stroompje binnen, dan pas gaat ie draaien en dan krijgt ie nog een stroompje en gaat ie harder en harder en ... totdat die op snelheid is. Maar dit gaat idd heel erg snel, maar toch merkbaarOp woensdag 26 september 2001 15:31 schreef Brabus het volgende:
[..]
Dat gaat 50x per seconde dus niet waarneembaar met het menselijk oog denk ik.
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Verwijderd
Had ik toch gelijk!Op woensdag 26 september 2001 15:35 schreef JvdBosch het volgende:
Het heeft helemaal niets met wisselstroom te maken. Er staat 12V= (gelijkspanning op dat ding) en dat hij met schokjes aangaat heeft te maken met de manier waarop de motor werkt (stapgestuurd).
Op woensdag 26 september 2001 15:35 schreef JvdBosch het volgende:
Het heeft helemaal niets met wisselstroom te maken. Er staat 12V= (gelijkspanning op dat ding) en dat hij met schokjes aangaat heeft te maken met de manier waarop de motor werkt (stapgestuurd).
hmmmmmm... ik dank jullie..nee maar zo'n ventilator moet ook nog ff op gang komen. Dus als jij die tegenhoud en loslaat krijgt ie een stroompje binnen, dan pas gaat ie draaien en dan krijgt ie nog een stroompje en gaat ie harder en harder en ... totdat die op snelheid is. Maar dit gaat idd heel erg snel, maar toch merkbaar
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur