Toon posts:

RedHat 7.1 bootable cdrom maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb gister RedHat 7.1 gedownload.
seawolf-i386-disc1.iso
seawolf-i386-disc2.iso
seawolf-i386-powertools.iso

Kan ik dit nu gewoon branden op cd of moet ik er eerst nog wat meedoen. Ik heb een bootable cd-rom nodig, want de pc waar RedHat op komt heeft geen diskettestation, door een beschadiging aan het mobo.

Ik heb al de search gebruikt maar daar kwam ik niet veel wijzer uit. Trouwens de helpfunctie van NERO 5.0, geeft wel aan hoe het moet, maar het lukt gewoon niet :(

Kan iemand mij helpen of doorverwijzen? Dat zou flex zijn :)

thnx

Verwijderd

Je ken die isotjes gewoon op een cd vuren.
Het zijn dan gewoon booteble cdrommetjes. In iedergeval Disc1 en 2 heb je nodig. En powertools hoeft niet, kun je later ook onder linux gaan mounten wil je daar wat vanaf hebben.

Verwijderd

uhm
als je nero gebruikt moet je burn image selecteren bij file en dan gewoon 1 van die iso's selecteren
:D flexxx ;)

edit:

owja gewoon iso selecteren onder nero werkt niet, dan fikt ie die iso rechtstreeks, er zijn wel proggies die dit wel meteen doen maar nero niet |:(

Verwijderd

mij is het om ZEER vage reden nog nooit gelukt om een iso te branden met nero. Wat ik elke keer doe is hem renamen naar .nrg. Vervolgens hoef je er alleen maar op te klicken (als ie nrg niet herkent dan gewoon nero selecteren)

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
uh... all files selecteren in plaats van *.nrg misschien?

Verwijderd

Topicstarter
Heej thnx for the replies >:)

Ik ga het gewoon proberen, eerst maar met een rewritable, anders vern**k ik misschien wel een paar cd-r's. :)

Verwijderd

Topicstarter
niet meer van toepassing :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 september 2001 15:29 schreef ybraat het volgende:
mij is het om ZEER vage reden nog nooit gelukt om een iso te branden met nero. Wat ik elke keer doe is hem renamen naar .nrg. Vervolgens hoef je er alleen maar op te klicken (als ie nrg niet herkent dan gewoon nero selecteren)
Kijk dit was voor mij de gouden tip !! >:)

thnx *D
Pagina: 1