commandos 2... ff hulp nodig

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 20:17
hej ik kom in dat tweede trainingslevel niet door omdat ik de view van die mannetjes niet goed heb ofzo...
anyway.. kan iemand me ff vertellen hoe hij die mannetjes heeft opgesteld en evt een screenie ff maken...
dan kan ik tenminste verder
thnx

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

je view kan je changen dmv alt ingedrukt houden en dan linker of rechter muisknop voor links en rechtsom draaien

over t opstellen van je mannen, simpel, gooi al die geallieerde soldaten in t huisje, ja allemaal, er zijn 3 ramen ofzo, zet in elk raam een soldaat

met je sappler leg je een [of twee, maar 1 is genoeg] anti-tank mijn neer op de weg... daarna gooi je ook hem in t huisje, de driver ook in t huisje..

de green baret graaf je ergens in zeg maar van boven waar je begint, dit doe je omdat soms niet alle duitsers naar t huisje rennen en er dan soms nog 1 achterblijft, deze kan je dan makkelijk met je g/b afmaken...

mocht je die antitank mijnen nog niet gevonden hebben, die liggen in zo'n houten kistje in t huisje [druk w om te kijken wat er in t kistje zit ;) maar dat wist je al :)]

dan kan je dus op dat knoppie drukken naast t gezicht van je commando, dan komen die duitsers eraan... ez kills :D

• Lord_T
het lukt niet :(
als ik iedereen in het huisje zet dan komen die mannekes aan rennen en schieten de mannekes die bij het eerste raam staan gewoon dood... zonder dat ik daar iets aan kan doen..
hoe doe ik dat wel tactisch? ohw en ik kan max 2 mannetjes bij dat raam kwijt.....
weet iemand een goede manier?
ik had voor dat eerste raam 1 manneke met machine geweer staan en 1 met een rifle... allebei in hun handen...
alleen ging er geen duitser dood en tja... mijn mannekes dus wel :(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
up...

Verwijderd

GOT demo?

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Op donderdag 27 september 2001 17:23 schreef Lord_T het volgende:
het lukt niet :(
als ik iedereen in het huisje zet dan komen die mannekes aan rennen en schieten de mannekes die bij het eerste raam staan gewoon dood... zonder dat ik daar iets aan kan doen..
hoe doe ik dat wel tactisch? ohw en ik kan max 2 mannetjes bij dat raam kwijt.....
weet iemand een goede manier?
ik had voor dat eerste raam 1 manneke met machine geweer staan en 1 met een rifle... allebei in hun handen...
alleen ging er geen duitser dood en tja... mijn mannekes dus wel :(
je moet zon allied soldier pakken, klik op dat RAAM icoontje en klik het raam aan... nu schiet ie erdoor ;)

enneh.. ik plaats die remote bom op het weggetje zodat je als je goed timed 6 duitsers tegelijk opblaast :P

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Pagina: 1