Ik heb hier een .mp3-bestand van 100MB en een .cue bestand erbij.
Hij werkt niet, zoals alle andere .cue die ik niet eerst juist aanpas met notepad.
Alleen voorheen waren het gewoon .bin bestanden die naast de .cue stonden en daarvan kon ik zo het pad aangeven, maar als ik het pad van de .mp3 in de .cue aangeef, geeft ie toch nog een foutmelding als ik de .cue met Nero of Fireburner open, wat moet er op de 1e regel komen te staan voor de .mp3
ps. het .mp3 bestand heet: De apres-skihut 6.mp3
en op de 1e regel van de .cue staat:
Hij werkt niet, zoals alle andere .cue die ik niet eerst juist aanpas met notepad.
Alleen voorheen waren het gewoon .bin bestanden die naast de .cue stonden en daarvan kon ik zo het pad aangeven, maar als ik het pad van de .mp3 in de .cue aangeef, geeft ie toch nog een foutmelding als ik de .cue met Nero of Fireburner open, wat moet er op de 1e regel komen te staan voor de .mp3
ps. het .mp3 bestand heet: De apres-skihut 6.mp3
en op de 1e regel van de .cue staat:
Als ik nou de .cue open met fireburner vraag ie om een .bin bestand, als ik daar de .mp3 selecteer, krijg ik gewoon alle tracks netjes te staan, maar ga ik branden krijg ik de volgende foutmelding:FILE "01-De_Apres-Skihut-RNS.mp3" BINARY
Het rare is ook als ik naar die tracks kijk dan heeft track 51 een tracktime van maar liefst 194:222:238Recording device: LITE-ON LTR-12101B
Recording method: Disc-at-once 96 (Dao96)
Recording Speed: Max
BURN Proof: Enabled
Thread1: Executing
Thread1: Setting Write Parameters
Thread1: Reading Disc Info
Thread1: Start LBA is -11634
Thread1: Processing Lead-in
Thread2: Executing
Thread2: Write Error @ Sector -11634
Thread2: ASPI Status: SS_BUFFER_TO_BIG
Host Adapter Status: HASTAT_OK
Target Status: STATUS_GOOD