jawelOp woensdag 26 september 2001 14:58 schreef Brabus het volgende:
Er bestaat toch geen tb 1.4 ghz @ 200 fsb??
Je kunt trouwens proberen om de 266 te kopen (meestal goedkoper als de 200 versie)en die op 200 te zetten
Dat kan toch niet. Je zit dan toch met de multiplier.Op woensdag 26 september 2001 15:02 schreef EvolutionX het volgende:
[..]
jawel
Je kunt trouwens proberen om de 266 te kopen (meestal goedkoper als de 200 versie)en die op 200 te zetten
Ja sicher well jah.
De cpu bepaalt die multiplier, daar heeft die Meinboard nichts over te zeggen. als jij niet gelooft doet, doet dan eenz een search.
Die cpu vind je bei Gistron.com
Hmm wordt beetje leipo hier.
De cpu bepaalt die multiplier, daar heeft die Meinboard nichts over te zeggen. als jij niet gelooft doet, doet dan eenz een search.
Hmm wordt beetje leipo hier.
Verwijderd
Deutsch??Op woensdag 26 september 2001 15:07 schreef KillerAce_NL het volgende:
\on-topic
Volgens mij wordt de MP toch echt door het mobo geregeld...
Nein, die cpu bepaalt dat jah.
Zoekte gij maar eenz op 1,4 tb danne finden jij ene topic over gozer die 1,4 op de K7TPRO2a heeft lopen, jah.
Nein ik bennie deutsch, ik voel mei af und to so.
Zoekte gij maar eenz op 1,4 tb danne finden jij ene topic over gozer die 1,4 op de K7TPRO2a heeft lopen, jah.
Nein ik bennie deutsch, ik voel mei af und to so.
Ik heb er toevallig een gekocht bij Gistron, en net geinstalleerd io mn Asus A7V..
Het klopt dat de 200MHz moederborden geen multiplier hoger dan 12.5 kunnen geven via jumpers oid, maar als de cpu 14 wil kan dat gewoon.
Het klopt dat de 200MHz moederborden geen multiplier hoger dan 12.5 kunnen geven via jumpers oid, maar als de cpu 14 wil kan dat gewoon.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
ExactementoOp woensdag 26 september 2001 15:11 schreef FatalError het volgende:
Ik heb er toevallig een gekocht bij Gistron, en net geinstalleerd io mn Asus A7V..
volgens mij gebruikt de 1400 de 5x als 14x.....
Op woensdag 26 september 2001 15:11 schreef FatalError het volgende:
Zucht...waarom moet er altijd weer 1 rondlopen die.....
Ofcourse not, er zijn beperkingen.
voltage, interne maxmulti e.d.
Conclusie:
Meerdere mensen hebben het getest, en het werkt.
Ofcourse not, er zijn beperkingen.
voltage, interne maxmulti e.d.
Conclusie:
Meerdere mensen hebben het getest, en het werkt.
Op woensdag 26 september 2001 15:07 schreef KillerAce_NL het volgende:
Pagina: 1