Toon posts:

Welke Specs?

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik nemen een P4 1.4 Ghz
of een Amd Athlon 1.4 Ghz :?

en welke plankie (Mobo) kan ik hierbij het best gebruiken?

Alvast bedankt voor de info
Latuuur

Verwijderd

Heb geen ervaring met amd, maar Intel draait hier goed.

Verwijderd

ik zou zeggen: lees eens wat rond hier....kom je er zo achet dat die amd op dit moment sneller is.

• Vizorium-5
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 08:34

Vizorium-5

Framerate = Life

Ik zit nu op een AMD 1400MHz >:) en die draait als een dolle. Verder geen ervaring met Intel P VI, maar wel gehoord dat Intel duurder is met prijs/prestatievermogen dan AMD.

Suc6

Vizorium

[edit]
Ik ben ook zeer tevreden over mijn MSI 6380
[edit]

Verwijderd

Die amd, maar zorg wel dat je een goeie koeler erbij neemt (lees silverado of swiftech met een stille ystech fan als je niet gaat overclocken)

Verwijderd

hou http://www.tweakers.net maar een tijdje in de gaten

Verwijderd

Op het moment is AMD beter, want die is sneller voor de applicaties(games) :) die er op het moment zijn.
De Pentium is op zich sneller, maar dan moeten er wel speciaal programma's voor geschreven worden en die zijn er nauwelijks. Bovendien is de Pentium processor niet alleen duurder, maar ook de prijzen van de mobo's rijzen de pan uit.

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 15:03 schreef Vizorium-5 het volgende:
Ik zit nu op een AMD 1400MHz >:) en die draait als een dolle. Verder geen ervaring met Intel P VI, maar wel gehoord dat Intel duurder is met prijs/prestatievermogen dan AMD.

Suc6

Vizorium

[edit]
Ik ben ook zeer tevreden over mijn MSI 6380
[edit]

Een pentium 6 nog wel? :P

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

er staat iig veel info hierover in de search ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.