A long, long time ago was er op een keer op een van de publieke zenders een documentaire over encrypte en ook over wat voor rol quantum-mechanica in de toekomstige encryptie zou kunnen spelen. Dat programma heb ik destijds met een half oog gevolgd en zag ook dat er een threadje over in dit forum is geweest (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/60075/1?limit=25).
Nu, anno 26 September 2001, blijk ik opeens de info uit dat programma nodig te hebben. Kan iemand me iets meer vertellen over de toekomstige mogelijkheden die de quantum-mechanica kan bieden op het gebied van encryptie (dus niet alleen dat een encryptie sneller te kraken valt maar er was ook iets van een nieuwe manier om na te gaan of encryptie tussen het verzenden en ontvangen door derden was onderschept)?
Btw. EliteHackers.com will be back!
Nu, anno 26 September 2001, blijk ik opeens de info uit dat programma nodig te hebben. Kan iemand me iets meer vertellen over de toekomstige mogelijkheden die de quantum-mechanica kan bieden op het gebied van encryptie (dus niet alleen dat een encryptie sneller te kraken valt maar er was ook iets van een nieuwe manier om na te gaan of encryptie tussen het verzenden en ontvangen door derden was onderschept)?
Btw. EliteHackers.com will be back!