Hallo iedereen,
Ik heb op het moment geen leuke spellen meer die me echt boeien, dus ik dacht ik ga OUTCAST weer s intaleren, hoop lol van gehad.
Met mijn oude PC had ik geen problemen, maar nu.........
Hij wil m gewoonweg niet instaleren.
Na de instalatie verschijnt het OUTCAST symbool op je bureaublad voor ongeveer 1 a 2 sec en .......woeshhhh, weg is ie weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb begrepen dat je hiervoor patches hebt, maar na uitpakken van die patch volgens de "regels" vraagt ie uiteindelijk om CD1.
Nou die stop ik er dan in en klik vervolgens op OK.
Maar er gebeurt gewoon niks...............
Hij wil de CD1 gewoon "niet pakken" ofzo.........
Dus ik weer op OK klikken en niks hoor alleen maar belletjes.......ting......ting.......(van het op OK klikken)
Weet iem hier de oplossing voor, of een ander truukje om toch dat spel te instaleren...............?????????
Alvast bedankt.
Systeem:
processor AMD-Thunderbird 1 Ghz
mobo Abit KT-7 Raid
geheugen 324 Mb
videokaart Asus V7700 32 Mb DDR de luxe
hd 45 Gb IBM
Alles draait op Windows ME
Ik heb op het moment geen leuke spellen meer die me echt boeien, dus ik dacht ik ga OUTCAST weer s intaleren, hoop lol van gehad.
Met mijn oude PC had ik geen problemen, maar nu.........
Hij wil m gewoonweg niet instaleren.
Na de instalatie verschijnt het OUTCAST symbool op je bureaublad voor ongeveer 1 a 2 sec en .......woeshhhh, weg is ie weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb begrepen dat je hiervoor patches hebt, maar na uitpakken van die patch volgens de "regels" vraagt ie uiteindelijk om CD1.
Nou die stop ik er dan in en klik vervolgens op OK.
Maar er gebeurt gewoon niks...............
Hij wil de CD1 gewoon "niet pakken" ofzo.........
Dus ik weer op OK klikken en niks hoor alleen maar belletjes.......ting......ting.......(van het op OK klikken)
Weet iem hier de oplossing voor, of een ander truukje om toch dat spel te instaleren...............?????????
Alvast bedankt.
Systeem:
processor AMD-Thunderbird 1 Ghz
mobo Abit KT-7 Raid
geheugen 324 Mb
videokaart Asus V7700 32 Mb DDR de luxe
hd 45 Gb IBM
Alles draait op Windows ME