Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
http://www.sonystyle.com/vaio/displays/index.html
By the way, deze hoort trouwens thuis is videoplanken en beeldkanonnen.
Succes.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Perfect beeld. Ik krijg regelmatig mensen over de vloer die zelf een 17" hebben en mijn monitor prijzen dat het beeld zo strak en rustig is.
Dus kopen zo'n 19" sony. Enige nadeel: Je kunt hem niet in hoogte verstellen als een 'normale' monitor omdat er een vaste voet onder zit.
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Prachtig beeld. Lekker scherp en goede kleurverhouding.
Zekers doen zo'n Sony. Neem geen ilyama; zijn qua beeldkwaliteit toch minder.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve