-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Probeer bij je Winamp preferences (staat onder Options) eens je buffer wat hoger te zetten.
Staat je priority wel op normal ?
p.s. :
Het is:
Hier kommt die Sonne
p.s. :
Het is:
Hier kommt die Sonne
Verwijderd
Het werk hier wel, had veel problemen, vooral in spellen. ThxOp woensdag 26 september 2001 14:48 schreef Laserbeak het volgende:
Probeer bij je Winamp preferences (staat onder Options) eens je buffer wat hoger te zetten.
Op woensdag 26 september 2001 14:58 schreef KillerAce_NL het volgende:
p.s. :
Het is:
Hier kommt die Sonne
Verwijderd
gaat het hier over die nieuwe versie van winamp, want die ging bij mij ook onwijs langzaam!!!:(
kan het niet vinden bij winamp..Op woensdag 26 september 2001 14:48 schreef Laserbeak het volgende:

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Dat is wat ik zei.
Wat hij bedoelt is:
input device, daar kun je je buffer opkrikken.
Wat hij bedoelt is:
input device, daar kun je je buffer opkrikken.
je proc is te sloom 
probeer eens windows 98 ofzo te installen,
dan weet je waar het aan ligt...
probeer eens windows 98 ofzo te installen,
dan weet je waar het aan ligt...
dat mag op een 1.4 ghz echt _niks_ uitmaken,Op woensdag 26 september 2001 14:58 schreef KillerAce_NL het volgende:
p.s. :
Het is:
Hier kommt die Sonne
of je moet een koe hebben draaien die alle idle shit al op graast?
I know, maar Winamp gaat daar niet helemaal lekker mee om.
Verwijderd
Preferences> Plugin> Waveout plugin> Configure> Buffer Length.Op woensdag 26 september 2001 16:22 schreef RaMMSTeiN het volgende:
[..]
kan het niet vinden bij winamp..kijk er zeker finaal over heen.. uhm of bedoel je prioiryt class hoger te zetten
Verwijderd
mischien rare vraag maar heb je hem al een keer op nieuw geinstaleerd, of een andere versie geprobeert 
dat heeft namelijk bij mij geholpen
dat heeft namelijk bij mij geholpen
Pagina: 1