Welke type hd vindt de tweaker het leukst? Over het merk is al een enquete gehouden, maar ik vind het type belangrijker om te weten voor het kopen van een hd (20 GB, 7200 rpm, betrouwbaar)
Wat is "leuk" ???
Ik ben erg gesteld op m'n IBM DTLA-307045 (45GB, 7200) en DTLA-305040 (40GB, 5400 toeren).
Maar leuk ??? Nou... nee.....
Die nieuwe Maxtor 20GB's zijn pas leuk/schattig... de helft van de dikte van een normale HD !!
Ik ben erg gesteld op m'n IBM DTLA-307045 (45GB, 7200) en DTLA-305040 (40GB, 5400 toeren).
Maar leuk ??? Nou... nee.....
Die nieuwe Maxtor 20GB's zijn pas leuk/schattig... de helft van de dikte van een normale HD !!
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
7200 rpm 20 gig: ik zou op dit moment gaan voor een Seagate barracuda ata IV. met de kast er op hoor je hem absoluut niet. en hij is echt snel. leuke tweede is de WD BB series en Maxtor is natuurlijk ook erg goed en dat is tevens het enige merk waarbij ik een goeie indicatie heb van de betrouwbaarheid. (omdat we hier nogal veel van verkocht hebben)
gek genoeg lijkt de 40 gig 7200 rpm maxtor een iets hogere uitval te hebben. hier hebben we er een aantal van terug gehad.
gek genoeg lijkt de 40 gig 7200 rpm maxtor een iets hogere uitval te hebben. hier hebben we er een aantal van terug gehad.
Leuk is idd niet de beste term. Het belangrijkste voor mij is de betrouwbaarheid. Snelheid, geluid en warmte is natuurlijk ook niet oninteressant, maar ik vind het maar nix als zoŽn ding binnen 5 jaar uit elkaar valt; zolang ik er niet op ga springen wil ik gewoon dat ie lang meegaat. Alle hdŽs uit mijn <486Žs doen het ook nog
Ok ik denk dat ik een Seagate Baracuda IV 20 Gb ata100 7200TPM IDE ga kopen (niet met jullie hulp
)
als er tenminste geen gebruikers zijn met slechte ervaringen... zijn die er? was Žt verschil tussen de IV serie en de andere?
edit: typo
als er tenminste geen gebruikers zijn met slechte ervaringen... zijn die er? was Žt verschil tussen de IV serie en de andere?
20GBOp woensdag 26 september 2001 21:37 schreef geertjansen het volgende:
Ok ik denk dat ik een Seagate Baracuda IV 20 Gb ata100 7200TPM IDE ga kopen (niet met jullie hulp)
ik hoop voor jou dat dat nog een typo is
Pagina: 1