Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Vaak is het zo, dat als een topic echt volledig getrashed wordt, dat het één grote flame en scheldpartij was.Op woensdag 26 september 2001 14:18 schreef Phaerion het volgende:
Als een topic gedelete wordt, wat wil dat dan precies zeggen?
Wordt de auteur van het topic dan monddood gemaakt of was het topic dan gewoon off limits?
Foute zaken worden gewoon geclosed.
Aannames zijn fataal.
Dan is het off limits. Normaal deleten we niks, want dan hebben we nog bewijs voor een waarschuwing oid.
Wèhèè...ik wil niet gelijk huilen.
Maar ik had een topic geplaats over de Soicalistische Partij, en die is nu weg.
Ik was me er niet van bewust dat het off limits was, of te gevoelig om er over te praten....
Verder wel een kewl forum hiero, ik kom erg veel bruikbare info tegen mbt mijn hardware problemen.
Ik heb geen waarschuwing gezien, maar ik denk dat ik eerst maar es wat meer moet lezen hier, en even wachten met posten tot ik weet hoe ik me op dit forum het beste bewegen kan denk ik.
iig thnx voor de reactie
Ik was me er niet van bewust dat het off limits was, of te gevoelig om er over te praten....
Verder wel een kewl forum hiero, ik kom erg veel bruikbare info tegen mbt mijn hardware problemen.
Ik heb geen waarschuwing gezien, maar ik denk dat ik eerst maar es wat meer moet lezen hier, en even wachten met posten tot ik weet hoe ik me op dit forum het beste bewegen kan denk ik.
iig thnx voor de reactie
die staat in SGOp woensdag 26 september 2001 14:30 schreef Phaerion het volgende:
Wèhèè...ik wil niet gelijk huilen.
iig thnx voor de reactie
voor je vraagt wat dat is
lees ff de LA-faq aub
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Okee ik heb LA Faq gelezen en het is me helemaal duidelijk.
Thnx nogmaals
Thnx nogmaals
Pagina: 1