twee vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• red_indian
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-03 12:21

red_indian

Smokin' Suckz B!

Topicstarter
naar aanleiding van een topic van mij die gesloten is de volgende twee vragen:

ter informatie:
het betrof een posting van een nieuwe site waar je meer dan 400.000 cuesheets online kunt genereren aan de hand van cddb info. vrij uniek en handig dus. (http://www.regeert.nl/cuesheet)

1) waar is de juiste plek om handige sites (zoals deze) te plaatsen die een service op zichzelf leveren. software?

2) waarom mag je wel een site van iemand anders onder de aandacht brengen maar niet je eigen werk?

ik heb ook een hekel aan spam!, maar ik wordt er op geen enkele manier beter van dat mensen op de site komen. geen reclame, niets. ik heb een aantal dagen er in gestoken puur en alleen om het leven van anderen makkelijker te maken en bij deze wilde ik deze community daar ook van mee laten genieten.

het heeft me zelfs geld gekost, want deze site is (één van) de reden(en) dat ik een eigen domein en hosting heb gekocht die php ondersteund, snel is en geen reclame bevat. ik draaide de site eerst op mijn eigen computer. dan is hij niet 24/7 beschikbaar maar is hij altijd online als ik hem zelf nodig heb. ik wil echter dat iedereen er van kan profiteren.

ik kan me voorstellen dat je irritante postings op niet gewenste plekken weghaalt, maar leg mij a.u.b. eens uit hoe ik dit dan moet aanpakken? een vriend laten posten of een 'onopvallende' "deze site kwam ik tegen" topic posten?

benieuwd naar jullie reactie, alvast bedankt voor het lezen

btw. de moderator liet weten dat hij niet wist hoe dit met copyrights zat, maar het is een publieke/gratis database en op dit soort informatie rust geen copyright.

Need a cuesheet/tracklisting? (meer dan 500.000 online)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

1) waar is de juiste plek om handige sites (zoals deze) te plaatsen die een service op zichzelf leveren. software?

-In je signature :P

2) waarom mag je wel een site van iemand anders onder de aandacht brengen maar niet je eigen werk?

-Je mag een site postten als het niet anders kan of als het een goed voorbeeld is voor je reply :)

• SWINX
  • Laatst online: 23-07 18:19

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

Lijkt mij gewoon spam. En je noemt je site nu gewoon weer in je posting, dus eigenlijk doe je het weer.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hey joh 40.000 sheets en geen Queen en geen Metallica ?? Dat kannie...

// add //
Ahh ik zie um al, alleen maar tranze
// add end //

• red_indian

red_indian

Smokin' Suckz B!

Topicstarter
ok, vrij duidelijk. misschien een idee om een spam forum te maken? haha :+

zal het dan maar houden bij mijn sig, bedankt voor de uitleg iig.

KillerAce_NL:
Metallica en Queen zitten er ook wel in hoor. Alleen er is verschil tussen het archief (400) en de freeDB (400.000).

deze link zoekt bijvoorbeeld alles van metallica (144 hits)
en deze link zoekt bijvoorbeeld alles van queen (185 hits)

dan klik je op de titel van de cd en dan zie je de gegenereerde cuesheet.

edit:
toch 400.000 |:(

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nah, in die FREEDB zoeken is niks met een isdn lijntje....duurt veeeel te lang.

• red_indian

red_indian

Smokin' Suckz B!

Topicstarter
die van 185 hits komt uit op een html pagina van bijna 50KB.

is nog te doen, maar het kan af en toe traag gaan omdat ik (nog?) afhankelijk ben van de freedb.org site. misschien eens denken aan een lokaal kopie, of een mirror.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Op woensdag 26 september 2001 15:00 schreef Courage het volgende:
En je noemt je site nu gewoon weer in je posting, dus eigenlijk doe je het weer.
Ga ff lekker ergens anders lopen m**r*nn**k*n. Als hij die link er niet bij zet weet niemand waar hij het over heeft...ff nadenken.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op woensdag 26 september 2001 17:06 schreef JT het volgende:

[..]

Ga ff lekker ergens anders lopen m**r*nn**k*n. Als hij die link er niet bij zet weet niemand waar hij het over heeft...ff nadenken.
Uche uche.
Een link naar het betreffende topic had handig geweest.
Die geflambeerde reactie van jou daarintegen is volledig onnodig.

Who is John Galt?

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 17:06 schreef JT het volgende:

[..]

Lijkt mij dat je beter een link naar het topic neer kan zetten zoals justmental al zegt. Heb ik goed over nagedacht hoor. Het is mij overduidelijk dat die jongen gewoon hits wil hebben, vertel mij het nut van het plaatsen van die link in notabene LA ??? :?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Op woensdag 26 september 2001 17:30 schreef Courage het volgende:

[..]

Lijkt mij dat je beter een link naar het topic neer kan zetten zoals justmental al zegt. Heb ik goed over nagedacht hoor. Het is mij overduidelijk dat die jongen gewoon hits wil hebben, vertel mij het nut van het plaatsen van die link in notabene LA ??? :?
Ja, ok, daar heb je gelijk in, stel dattie een paar hits meer heeft zonder commerciele bedoelingen. Het zou niet mogen.

Sorry hoor, maar wat maakt dit nou weer uit...hoe word GoT hier slechter van...

EDIT: Ok, ok mijn post was een beetje agressief, sorry daarvoor. Maar ik sta nog steeds achter m'n standpunt dat er niet zo moet worden gezeurd om dit soort kleine dingetjes.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• red_indian

red_indian

Smokin' Suckz B!

Topicstarter
goed tis al vrij duidelijk en voor dat ik straks beschuldigd wordt dat ik de topic weer omhoog probeer te halen om meer hits te krijgen, (boeit me niets, heb liever twee leuke reacties van "tof gedaan" dan 30.000 mensen die niets laten horen) wil ik toch ff zeggen dat ik het ook ver gezocht vind om nu het plaatsen van de link weer spam te noemen. :?

de link staat er voor jullie gemak, anders moet je weer 2x klikken, eerst naar de topic, en dan weer naar de site, mochten jullie die willen zien om een oordeel eventueel te herzien. of kijken jullie toch niet?

en *al die* bezoekers van dit forum komen hier toch alleen om hun eigen draadje te bekijken neem ik aan.

maar goed, genoeg gezeurd, op andere fora waren ze 'iets' enthousiaster btw. >:)

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 02:29 schreef red_indian het volgende:
[...]
Spam is gewoon niet geoorloofd hier op dit forum, iedereen heeft er wel een hekel aan, en ik ook.

Zo raken de mede-tweakers alleen maar geirriteerd aan je.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Pagina: 1