Verhuizen naar een andere provider?
Index.cache is zo ongeveer de nr1 frustratie van Vuurwerk klanten.
Index.cache is zo ongeveer de nr1 frustratie van Vuurwerk klanten.
mooi dat ga ik die klant dus adviseren 
is er echt geen andere mogelijkheid?? (vast niet
, mag al blij zijn dat vuurwerk weer up is
)
is er echt geen andere mogelijkheid?? (vast niet
index.cache boeit niet... maakt ie zelf aan..
index file wel..
als je php gebruikt moet je daar in zetten dat je php gebruikt..
daar is een regel voor..maar die heb ik ff neit bij de hand..
staat ook op de helpdesk site's van vuurwerk (zijn erg brak..trouwens
)
verder is vuurwerk wel oke..
alleen die index-files en het daarom moeten updaten van nieuwe mappen via telnet...
index file wel..
staat ook op de helpdesk site's van vuurwerk (zijn erg brak..trouwens
alleen die index-files en het daarom moeten updaten van nieuwe mappen via telnet...
.........www.raketje.com....................soon.....
Is dat echt waar?Op woensdag 26 september 2001 14:56 schreef HGM het volgende:
je kan bij Vuurwerk ook vragen om een 'normale' apache machine gezet te worden.
Komen ze terug van WNServer ofzo?
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
ok dat gaan we even zoeken dus... telnet was daOp woensdag 26 september 2001 14:43 schreef bekkel het volgende:
index.cache boeit niet... maakt ie zelf aan..
index file wel..
staat ook op de helpdesk site's van vuurwerk (zijn erg brak..trouwens)
Index en index.cache zijn zoals eerder gezegd echt de nr 1 ergernis bij vuurwerk... Dat is ook precies de reden waarom ze aan mij geen cent zullen verdienen op die manier... het is echt vreselijk irritant en het kost veel tijd...
Dus als ik de docs even goed heb doorgwerkt (snelle lezer
) kan ik in een dir met alleen maar php bestanden dit neerzetten:
of niet??
code:
1
2
| attributes=serveall cgi-handler = /usr/local/wn/bin/php3.cgi |
of niet??
Of niet.....Op woensdag 26 september 2001 15:28 schreef rickmans het volgende:
Dus als ik de docs even goed heb doorgwerkt (snelle lezer) kan ik in een dir met alleen maar php bestanden dit neerzetten:
code:
1 2 attributes=serveall cgi-handler = /usr/local/wn/bin/php3.cgi
of niet??
code:
1
2
| attributes=serveall cgi-handler = /usr/local/wn/bin/php4.cgi |
tenminste als je PHP 4 wilt hebben....
Programmer - an organism that turns coffee into software.
hij leest dan natuurlijk de normale file's ook 
zoals html gif jpg enz...
maar css volgens mij niet (of is dat slechts optisch bedrogOp woensdag 26 september 2001 16:54 schreef bekkel het volgende:
hij leest dan natuurlijk de normale file's ook
Index.cache suckt echt...
Nu je een index hebt gemaakt (met php4.cgi erin), moet je daarvan een index.cache maken. Het werkt dan goed voor alle bestanden die al in die dir stonden. Maar elke keer als je een nieuw bestand toevoegd aan die directory, moet je weer opnieuw de index.cache genereren!
Nu je een index hebt gemaakt (met php4.cgi erin), moet je daarvan een index.cache maken. Het werkt dan goed voor alle bestanden die al in die dir stonden. Maar elke keer als je een nieuw bestand toevoegd aan die directory, moet je weer opnieuw de index.cache genereren!
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Verwijderd
Volgens mij zijn dat de "Frontpage servers", daar staat FTP op dicht, tenminste zo was dat ongeveer een jaar geleden, dus dan zul je met MS Frontpage moeten publishen en dat noem ik niet echt wensenswaardig.Op woensdag 26 september 2001 14:56 schreef HGM het volgende:
je kan bij Vuurwerk ook vragen om een 'normale' apache machine gezet te worden.
tjeeees dat index en index.cache gebeuren zuigt echt major mellons. Zijn er hier toevallig mensen die ook zo dom zijn om bij vuurwerk te hosten en die hier een oplossing voor hebben.. ?
Wij hosten vier sites bij Vuurwerk Internet met de geweldige index en index.cache bestanden!
Ik kan je verzekeren dat het begint te wennen, andere oplossingen zijn er niet, of je zal een scriptje moeten schrijven!
Ik kan je verzekeren dat het begint te wennen, andere oplossingen zijn er niet, of je zal een scriptje moeten schrijven!
Ja, het bedrijf waar ik werk zoekt nu een andere providerOp woensdag 26 september 2001 18:43 schreef rickmans het volgende:
tjeeees dat index en index.cache gebeuren zuigt echt major mellons. Zijn er hier toevallig mensen die ook zo dom zijn om bij vuurwerk te hosten en die hier een oplossing voor hebben.. ?
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Dat is dus niet zo..Nu je een index hebt gemaakt (met php4.cgi erin), moet je daarvan een index.cache maken. Het werkt dan goed voor alle bestanden die al in die dir stonden. Maar elke keer als je een nieuw bestand toevoegd aan die directory, moet je weer opnieuw de index.cache genereren!
een keer een index file aanmaken in een nieuwe dir
en ff updaten. Daarna is dit niet meer nodig..doet ie van zelf.. O wat is vuurwerk toch goed
Vindt vuurwerk ook niet alles maar als je er mee leert werken valt het best wel mee..
Ben nu bezig met een site bij vianetworks.... O wat zou ik blij zijn als ze naar Vuurwerk gingen :):):):)
(liever iets anders tuurlijk)
index.cache is echt een RAMP!!
Ik zit dus ook bij vuurwerk....en ben best veel bezig met php ontwikkeling, dat gaat dus niet bij vuurwerk!
Daarom gebruik ik f2s.com maar om mijn php te testen, als alles dan werkt verhuis ik het naar vuurwerk en maak ik een index.cache aan.
Tsja je moet wat, volgende keer moet ik eens wat beter opletten voor ik een host kies.
Ik zit dus ook bij vuurwerk....en ben best veel bezig met php ontwikkeling, dat gaat dus niet bij vuurwerk!
Daarom gebruik ik f2s.com maar om mijn php te testen, als alles dan werkt verhuis ik het naar vuurwerk en maak ik een index.cache aan.
Tsja je moet wat, volgende keer moet ik eens wat beter opletten voor ik een host kies.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Je kunt ook lokaal testen hoor.Op woensdag 26 september 2001 21:26 schreef supershoe het volgende:
Verwijderd
[off-topic]
Heeft er iemand een verklaring waarom zo'n grote host als Vuurwerk voor zo'n exotische webserver als WN kiest?
Ik ken genoeg mensen die de omgang met die webserver een regelrechte ramp noemen, dus zal vuurwerk toch wel een gegronde reden hebben dat ze bij WN blijven, heeft iemand een idee?
[/off-topic]
Heeft er iemand een verklaring waarom zo'n grote host als Vuurwerk voor zo'n exotische webserver als WN kiest?
Ik ken genoeg mensen die de omgang met die webserver een regelrechte ramp noemen, dus zal vuurwerk toch wel een gegronde reden hebben dat ze bij WN blijven, heeft iemand een idee?
[/off-topic]
bron: http://www.vuurwerk.nl/index.html?KOP=technisch&SUB=webserver
optieslinkje: http://www.vuurwerk.nl/index.html?KOP=technisch&SUB=wnVuurwerk Internet draait op een niet zo bekende www server: WN. Deze server wordt ontwikkeld op de Northwestern University. De meest recente documentatie hiervoor is te vinden op wnserver.org.
WN is een server voor het Hypertext Transfer Protocol (HTTP) 1.1. De hoofddoelen ervan zijn veiligheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit, in die volgorde. Een van de oogmerken van WN is functionaliteit te verschaffen die normaal gesproken alleen beschikbaar is bij complexe cgi-programma's, zonder dat het nodig is deze programma's te schrijven of te gebruiken. CGI wordt uiteraard volledig ondersteund voor de mensen die daar behoefte aan hebben.
Dit betekent onder meer dat WN de mogelijkheid biedt om een 'full text search' te doen: het zoeken naar een html-document dat kan bestaan uit vele bestanden op de server, alsook de mogelijkheid om alle titels op een server te doorzoeken op trefwoorden.
Een andere optie die niet bij veel andere servers voorkomt, is 'conditionally served text'. Door bepaalde html-instructies aan een document toe te voegen kan de server verschillende versies van hetzelfde document aan verschillende gebruikers toesturen. Op basis van domeinnaam, IP-adres, browsertype enzovoort kan de beheerder van de server ervoor zorgen dat verschillende delen of totaal verschillende documenten aan de gebruikers worden verzonden.
WN heeft aardig wat opties voor u op een rijtje zijn gezet.
het is eerst veiligheid en dan komt een stuk later betrouwbaarheid en flexibiliteitOp donderdag 27 september 2001 09:27 schreef rickmans het volgende:
Ik las toch niet betrouwbaarheid he???
Pagina: 1