Nieuw type iiyama 17"

Pagina: 1
Acties:

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 16:03
http://www.iiyama.com/product2/HM703UT.HTM

Mensen hij is wel erg mooi, en gaat 799 kosten bij infomatique (en hij ziet er wel professioneel uit)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Hmmz ze hebben de lightframe functie van Philips ook gezien en meteen maar geript :?

Alle proemn in n drek

• Smirnoff
Yes ik heb zelf de Philips 107P20, ik zag het in specs van de iiyama.

Vindt persoonlijk die monitor erg mooi vorm gegeven, alleen nu moet dat daimondtron nog maar eens goed gaan werken.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:28
is lightframe dat lichte of donkere plaatje?

Dat had Sony al jaren terug op de professionele modellen. Dan had je een textverwerkings een foto en een game stand ofzo.

Vind persoonlijk dat diamondtron prima werkt!

Verwijderd

Ik vind die nieuwe vormgeving van iiyama helemaal niet mooi! Heb zelf de 'oude' a702ht en vind dat model veel mooier, robuuster. Ik vind dit echt zo'n pussy wussy modelletje nee doe mij maar lekker die oude terug.
Ik ben helemaal verliefd op de oude 510 22" versie.... oooh die zou ik graag willen hebben!! (Op mijn werk staan er een paar :(!!)

Enne... wat is er mis met die diamondtron??

• Smirnoff
Ik heb hier 5 Pro 411's gehad met diamondtron alle 5 mankeerde wel wat (vestgesteld door leverancier)

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:28
vervelend maar dan is er toch niet gelijk iets mis met diamondtron? Dat is enkel de beeldbuis. Het is meestal de electronica er omheen die defect gaat. (en die bepaalt hoe goed/slecht het beeld is)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik vind de ref rate niet zo hoog bij deze pyama.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 08:12
hij is bij aaarde en nog wat anderen goedkoper te verkrijgen
Pagina: 1