Op maandag 01 oktober 2001 19:04 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige hier bent die een beetje slecht leest, ik zal het nog één keer quoten:
[..]
Dataverkeer: up/downstream voor je verbinding.
Nou nee, dan heb ik het ook verkeerd begrepen. Ik zou zweren dat het toen ik me inschreef nog alleen op je homepage sloeg.
De eerste teleurstelling was bij Wanadoo dat het alleen dal was, de 2e nu die 2 GB. Tja, dat onbeperkt interneten voor 1 Euro per dag mag dus ook wel van de website af.
Het schijnt dat UPC in elk geval mijn dorpje voor 2002 opnieuw bekabeld heeft, ben benieuwd wanneer ik eindelijk naar de kabel kan....
edit:
Dit vond ik bij de veelgestelde vragen :[quote]
U kunt met uw Wanadoo Hometime-abonnement onbeperkt van het internet gebruik maken mits dit binnen een redelijke hoeveelheid dataverkeer gebeurt. Indien Wanadoo constateert dat u opmerkelijk veel dataverkeer genereert (meer dan 2GB), dan zal er contact met u worden opgenomen.
[/quote]
Die 2 gig staat er volgens mij pas sinds kort bij.
Bij wat kost het ? e.d. kan ik nergens die extra kosten voor verkeer boven de 2 GB vinden...
Bij mijn bevestiging zit trouwens alleen maar een verwijzing naar (oude ?) algemene voorwaarden in depot.
Als je zo goed moet zoeken naar bijkomende kosten, is er volgens mij sprake van misleiding....
One of the animals has left its cage today.