[Wanadoo Hometime] de hele nacht online blijven

Pagina: 1
Acties:

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoe blijf ik met een wanadoo hometime abo de hele nacht online ?
- verbinding na 15 minuten inactiviteit verbroken (irc aanzetten?)
- verbinding automatisch na 2 uur verbroken (automatisch verbinding maken in inbelverbinding?)
kan ik hiermee de hele nacht online blijven op de momenten na dat hij disconnect en reconnect ?
want dan neem ik wel zo'n abotje >:)

Verwijderd

waarom zou je je verbinding open laten staan als je toch niet achter je pc zit :?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd, is een beetje lame naar mede-Hometime-users toe, je houd een lijn open terwijl je hem toch niet gebruikt, zodat iemand die hem misschien wél nuttig zou gebruiken er niet op kan komen.

Virussen? Scan ze hier!

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:13
Op woensdag 26 september 2001 13:04 schreef -D-Jay- het volgende:
hoe blijf ik met een wanadoo hometime abo de hele nacht online ?
- verbinding na 15 minuten inactiviteit verbroken (irc aanzetten?)
- verbinding automatisch na 2 uur verbroken (automatisch verbinding maken in inbelverbinding?)
kan ik hiermee de hele nacht online blijven op de momenten na dat hij disconnect en reconnect ?
want dan neem ik wel zo'n abotje >:)
Dit soort mensen verprutsen het dus voor de gebruikers die er wel normaal mee om kunnen gaan!

Verwijderd

Beetje lame ja, maar als je toch een proggie nodig hebt, gebruik dan Netlaunch. Goed programma en heeft vele Superweb gebruikers bij ons in de buurt geholpen :)

• Spasm
  • Laatst online: 16:25
Upload volgende html file:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<HTML>
  <HEAD>
    <TITLE>!</TITLE>
    <META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="20; URL="redirect.html">
  </HEAD>
   <H1>REDIRECTING IN 20 SECONDS</H1>

</BODY>
</HTML>

Je kan het trouwens ook lokaal doen !

Steun mij en draag bij aan een wereld zonder MS --------- Random WTF

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op woensdag 26 september 2001 13:11 schreef the_undertaker het volgende:
waarom zou je je verbinding open laten staan als je toch niet achter je pc zit :?
De wat langere downloads bijvoorbeeld :) >:)

Beschuldig niemand ;)

• Psychoot
  • Laatst online: 23-06 14:06

Psychoot

1337n00b^

idd, demo's van 100mb + :)
Duurt op modempie toch aardig lang....... en je betaald er toch voor dus. Mag je toch ook online zijn naar mijn mening. btw je betaald bij het inbellen wel pieken, dus om de 2 uurtjes betaal je inbelpieken, 7 cent d8 ik. Daar betaald hij dan ook voor, dus laat hem rustig online zijn snachts.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op woensdag 26 september 2001 16:20 schreef Psychoot het volgende:
Duurt op modempie toch aardig lang....... en je betaald er toch voor dus. Mag je toch ook online zijn naar mijn mening. btw je betaald bij het inbellen wel pieken, dus om de 2 uurtjes betaal je inbelpieken, 7 cent d8 ik. Daar betaald hij dan ook voor, dus laat hem rustig online zijn snachts.
Ah, zulk soort demo's :) :P Binnekort adsl :9~ , en dan ga ik ook wat mooie demo's downloaden >:) :)

Verwijderd

Dan moet hij iets als Getright nemen. Kan inbellen op ingestelde tijden. Is er niks te downloaden belt ie ook niet in.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik neem aan dat je wel denkt aan de limiet van maximaal 2 GB per maand? Elke MB meer kost je namelijk wel ff 35 cent per MB...

Virussen? Scan ze hier!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 08:45
Op woensdag 26 september 2001 18:23 schreef wildhagen het volgende:
Ik neem aan dat je wel denkt aan de limiet van maximaal 2 GB per maand? Elke MB meer kost je namelijk wel ff 35 cent per MB...
Die datalimiet geldt voor je HOMEPAGE, niet voor je internetverbinding.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 26 september 2001 18:31 schreef djmartyn het volgende:

[..]

Die datalimiet geldt voor je HOMEPAGE, niet voor je internetverbinding.
Nee, fout. Dat dacht ik eerst ook, tot je de algemene voorwaarden leest:
5.'Fair Use'.
(5.1) In aanvulling op het bepaalde in artikel 11 van de Algemene Voorwaarden, en niet tegenstaande het bepaalde in 3 van de Aanvullende Voorwaarden, is Wanadoo gerechtigd een Klant welke in een maand meer dan 2 Gb (twee gigabytes) aan dataverkeer genereert, voor de kosten van het meerdere 0,16 (( 0,35) per Mb in rekening te brengen.

Virussen? Scan ze hier!

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
yes... das lekker.. :(

• D-Jay
  • Niet online
Op woensdag 26 september 2001 18:32 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Nee, fout. Dat dacht ik eerst ook, tot je de algemene voorwaarden leest:
[..]
okee mensen ik val jullie niet meer lastig door bandbreedte in te pikken .... f.0,35 per mb ? fok man ....

Verwijderd

En als je nu wilt gamen (CS) en genereer je dan ook veel data verkeer :? zit je dan binnen de 2 weken ook aan de 2gb aan bandbreedte gebruik :?

ik heb wel eens gehoord dat gamen enorm veel dataverkeer genereert en dat je makkelijk aan die 2gb limiet kan komen :(
weet iemand hier meer van :?

• EsCo
  • Laatst online: 16-08 21:50
Ik ga mij niet aan die limiet houden zolang zij niet de mogelijkheid geven om mijn verbruik te bekijken op de site...!

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• D-Jay
  • Niet online
naarmate ik steeds meer nadelen van hometime hoor zoals dus die 2gb die je al bij gamen haalt en vaak inbellen voordat je erin komt en soms nooit erinkomen, weet ik nog niet of ik het wel neem of het wel het geld waard is ...

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 23:06 schreef -D-Jay- het volgende:
naarmate ik steeds meer nadelen van hometime hoor zoals dus die 2gb die je al bij gamen haalt en vaak inbellen voordat je erin komt en soms nooit erinkomen, weet ik nog niet of ik het wel neem of het wel het geld waard is ...
Ik zou het niet nemen hoor, je kan veel beter KPN tikken betalen... :Z

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
nou dat inbellen is pratisch over.

en stel je heb isdn

64kbit = 8kb (jaja overhead bla bla bla)

= 480 kb per minuut
= 28800 kb per uur = 29mb

2000/29 = 68 uur

mag je 68 uur gamen per maand

nou ik vind dat wel redelijk
voor die prijs als je de tegenoversteld tot kpn inbel tikken

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
dus ik vind die klacht eigenlijk nergens opslaan
dat moet je dan ook onderbouwen

Verwijderd

Krijg je eigenlijk wel bericht als je over die 2GB heen gaat?

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 23:11 schreef MSIBord het volgende:

[..]

Ik zou het niet nemen hoor, je kan veel beter KPN tikken betalen... :Z
Dat wordt lastig, want KPN gaat stoppen met tikken. :D

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 29 september 2001 12:26 schreef 007 het volgende:
Krijg je eigenlijk wel bericht als je over die 2GB heen gaat?
Ja, staat op de rekening die je aan het eind van de maand toegezonden krijgt: 35 cent per MB boven de 2 GB.

Virussen? Scan ze hier!

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 29 september 2001 12:33 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Ja, staat op de rekening die je aan het eind van de maand toegezonden krijgt: 35 cent per MB boven de 2 GB.
Dat bedoelt hij niet. Hij bedoelt, of je gewaarschuwd op het moment dat je de 2 GB passeert. Zodat je er rekening mee kan houden en dus die maand een andere provider gebruikt ofzo.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 29 september 2001 12:38 schreef AlvaK het volgende:

[..]

Dat bedoelt hij niet. Hij bedoelt, of je gewaarschuwd op het moment dat je de 2 GB passeert. Zodat je er rekening mee kan houden en dus die maand een andere provider gebruikt ofzo.
Owzo... geen idee, afwachten denk ik. Misschien komt het tzt wel in het Servicemenu te staan...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Goed, maar es ff Wanadoo gemailt met de 2 gb. vraag :)...

Kijken hoe lang het duurt voordat ik een reply krijg :D

• EsCo
Wel stomme regeling, ik ga niet akkoord met het feit dat ik achteraf pas hoor hoeveel dataverkeer ik gegenereerd heb. Dat wil ik real-time kunnen volgen ook ivm meerdere users...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 30 september 2001 23:12 schreef Escobar het volgende:
Wel stomme regeling, ik ga niet akkoord met het feit dat ik achteraf pas hoor hoeveel dataverkeer ik gegenereerd heb. Dat wil ik real-time kunnen volgen ook ivm meerdere users...
Kan toch? Met iets als DU Meter ofzo.

Enneh, meerdere users van één en hetzelfde account gebruik laten maken is niet toegestaan, maar ik neem aan dat je dat wel wist. Een account is namelijk persoonlijk.

Trouwens, als je niet accoord gaat, waarom heb je dan getekend :? :? Door het tekenen ben je WEL accoord gegaan met de algemene voorwaarden.

Virussen? Scan ze hier!

• EsCo
Op maandag 01 oktober 2001 07:47 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Kan toch? Met iets als DU Meter ofzo.

Enneh, meerdere users van één en hetzelfde account gebruik laten maken is niet toegestaan, maar ik neem aan dat je dat wel wist. Een account is namelijk persoonlijk.

Trouwens, als je niet accoord gaat, waarom heb je dan getekend :? :? Door het tekenen ben je WEL accoord gegaan met de algemene voorwaarden.
Op het moment dat ik tekende stond dat nog niet in de algemene voorwaarden, dat weet ik zeker... Dit is later veranderd...

• djmartyn
  • Laatst online: 08-08 08:45
Op zaterdag 29 september 2001 12:33 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Op de site van wanadoo staat toch echt dat die 2GB geldt voor je homepage en niet voor je internetverbinding.

Ben ik nu de enige hier die goed leest of zit dat?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 01 oktober 2001 18:33 schreef djmartyn het volgende:

[..]
Ben ik nu de enige hier die goed leest of zit dat?
Ik denk dat jij de enige hier bent die een beetje slecht leest, ik zal het nog één keer quoten:
5.'Fair Use'.
(5.1) In aanvulling op het bepaalde in artikel 11 van de Algemene Voorwaarden, en niet tegenstaande het bepaalde in 3 van de Aanvullende Voorwaarden, is Wanadoo gerechtigd een Klant welke in een maand meer dan 2 Gb (twee gigabytes) aan dataverkeer genereert, voor de kosten van het meerdere 0,16 (( 0,35) per Mb in rekening te brengen.
Dataverkeer: up/downstream voor je verbinding.

Virussen? Scan ze hier!

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Je betaald niets, bedoel er staat niets op die homepage bij de extra kosten (alhoewel het vaag is)

Ik ben helpdesk >>> Wel inbelkosten
Iemand van tweakers belt >>> Krijgt te horen geen inbelkosten.

Hoezo vaag :?

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op maandag 01 oktober 2001 19:04 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de enige hier bent die een beetje slecht leest, ik zal het nog één keer quoten:
[..]

Dataverkeer: up/downstream voor je verbinding.
Nou nee, dan heb ik het ook verkeerd begrepen. Ik zou zweren dat het toen ik me inschreef nog alleen op je homepage sloeg.

De eerste teleurstelling was bij Wanadoo dat het alleen dal was, de 2e nu die 2 GB. Tja, dat onbeperkt interneten voor 1 Euro per dag mag dus ook wel van de website af.

Het schijnt dat UPC in elk geval mijn dorpje voor 2002 opnieuw bekabeld heeft, ben benieuwd wanneer ik eindelijk naar de kabel kan....

edit:

Dit vond ik bij de veelgestelde vragen :[quote]
U kunt met uw Wanadoo Hometime-abonnement onbeperkt van het internet gebruik maken mits dit binnen een redelijke hoeveelheid dataverkeer gebeurt. Indien Wanadoo constateert dat u opmerkelijk veel dataverkeer genereert (meer dan 2GB), dan zal er contact met u worden opgenomen.
[/quote]

Die 2 gig staat er volgens mij pas sinds kort bij.
Bij wat kost het ? e.d. kan ik nergens die extra kosten voor verkeer boven de 2 GB vinden...

Bij mijn bevestiging zit trouwens alleen maar een verwijzing naar (oude ?) algemene voorwaarden in depot.
Als je zo goed moet zoeken naar bijkomende kosten, is er volgens mij sprake van misleiding....

One of the animals has left its cage today.

Pagina: 1