WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Heb je er ook rekening mee gehouden dat sommige mensen niet in de huiskamer kunnen/mogen komen
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Geregeld met redelijke onderbouwing al zeg ik het zelf (zeker voor de GoT-ers die hier nooit komen
)
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Yes he did. Daarom heeft ie er ookOp woensdag 26 september 2001 13:16 schreef Bloem25 het volgende:
Heb je er ook rekening mee gehouden dat sommige mensen niet in de huiskamer kunnen/mogen komen
bijgezet.PS: Topic staat in de Huiskamer ...
En als je niet in de huiskamer mag, dan heb je waarschijnlijk ook geen behoefte om op modjes te stemmen, want dan 'ken' je ze nog nauwelijks.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ja .. daarom heb ik het er bijgezet!Op woensdag 26 september 2001 13:16 schreef Bloem25 het volgende:
En ik heb het topic daar niet geopend, so don't blame me (voor deze keer
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Wat moet ik me voorstellen bij die huiskamer?
Linux is free, when time is no money...but still I try
Als je 150 techposts heb mag je daar in. Is gewoon pure onzin (vroeger oa bekend als onzin forum)Op woensdag 26 september 2001 13:39 schreef Pjosch het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij die huiskamer?
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
DoneOp woensdag 26 september 2001 12:56 schreef NightBird het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/235634
Stem hier allen op DE moderator van GoT: DSmarty!
De reden is natuurlijk dat hij de enige mod is met een DPC shirt, en dat feit weegt natuurlijk het zwaarst in deze verkiezing
PS: Topic staat in de Huiskamer ...
ja, het gaat daar meestal nergens overOp woensdag 26 september 2001 14:15 schreef m.m het volgende:
Als je 150 techposts heb mag je daar in. Is gewoon pure onzin (vroeger oa bekend als onzin forum)
How bad is it on a scale from one to Spurs
leuk dat jullie voor DSmarty willen stemmen, maar houd het dan wel eerlijk
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()