philips monitor

Pagina: 1
Acties:

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nieuwe philips monitor, een 109b. De cd-rom die hierbij zat werkt echter niet. Daardoor kan ik m'n monitor niet in windows installeren, maar herkent windows m als standaard plug&play monitor. Ik heb al gezocht naar drivers voor deze monitor, maar ik kon ze nergens vinden, ook niet op de philips site (hier stond alleen het programma lightframe voor deze monitor).
Heeft iemand ook pas een nieuwe monitor van philips gekocht, en kan deze z'n drivers even sturen?

Herman

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 20:11
De CD die bij mijn 107P zat heb je alleen nodig als je je monitor via USB aansluit, zal bij de 109B ook wel zo zijn.

Philips site is weinig te vinden zover ik weet. Maar hij werkt net zo goed met standaard drivers dus waarom heb je ze nodig?

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

In Windows zelf.... Hardware zoeken en dan zelf uit een lijst kiezen.
Bij philips staan dan (Lees: veel) Philips monitor drivers.

Dat heb ik ook met me 109P20 gedaan.

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

Ff met philips bellen en vragen of je een ander cd'tje kan krijgen. Doen ze meestal nie zo moeilijk over.

Ze deden ook niet moeilijk over mijn monitor die 2 maanden buiten de garantie viel.
Op woensdag 26 september 2001 17:59 schreef Natte_beschuitbol het volgende:
Dat heb ik ook met me 109P20 gedaan.
Bevalt die 109p20 een beetje? ben nl. ook van plan hem te kopen bij mijn nieuwe computer.

Verwijderd

Zekers.... bevalt uitstekend.

Heb altijd tegen een Compaq monitor aan zitten kijken, 17 inch ook nog.....en dan nu deze.
WERELD van verschil.
Haartje scherp, die 2 "lijntjes" zie je niet (ja alleen dus wel op een wit vlak ofzo) en lekker groot vergeleken met die 17 inch.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op woensdag 26 september 2001 19:55 schreef Natte_beschuitbol het volgende:
Haartje scherp, die 2 "lijntjes" zie je niet (ja alleen dus wel op een wit vlak ofzo) en lekker groot vergeleken met die 17 inch.
Dat vind ik dus heel erg tegenvallen eigenlijk. Ik ben op zoek naar een goede 19" monitor, en heb nu al heel wat monitoren in winkels gezien, maar die lijnen vallen mij juist heel erg op. Denk dat ik mij er dan heel erg aan ga zitten ergeren dus doe dan maar liever een monitor met een gewoon schaduw masker.. de Philips 109b waarschijnlijk :)

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:36
201P is nog net 2" mooier *D

Afbeeldingslocatie: http://joto.yi.org/tmp/3x.jpg

1+1+1 = 1

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 00:40 schreef Pollewob het volgende:

[..]

Dat vind ik dus heel erg tegenvallen eigenlijk. Ik ben op zoek naar een goede 19" monitor, en heb nu al heel wat monitoren in winkels gezien, maar die lijnen vallen mij juist heel erg op. Denk dat ik mij er dan heel erg aan ga zitten ergeren dus doe dan maar liever een monitor met een gewoon schaduw masker.. de Philips 109b waarschijnlijk :)
Ja....in het begin vallen ze idd erg op.
Maar na een tijdje zie je ze (bijna) niet meer
Pagina: 1