Toon posts:

Goede hardware sites

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie nog goede hardware sites, waar je dus heeeeel veel hardware kunt vinden?

Ik weet zelf Alternate en Databyte, maar volgens mij zijn er betere sites.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

www.xenon.nl
naar mijn weten een van de goedkoopsten...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 18:54

Verwijderd

www.nieuw.nl
225 pjoeterwinkels op aangesloten

Verwijderd

Topicstarter
Als er staat:

Supports Socket A (462) AMD Althlon/Duron processors up to 1.4GHz

dan betekent dat toch dat ik een AMD Athlon 1.4 GHz niet kan overklokken?

• Canard
Op woensdag 26 september 2001 12:50 schreef Steeler het volgende:
Als er staat:

Supports Socket A (462) AMD Althlon/Duron processors up to 1.4GHz

dan betekent dat toch dat ik een AMD Athlon 1.4 GHz niet kan overklokken?
nee... dit betekent dat de bios maximaal 1.4 Ghz herkent, maar dit is niet de maximum snelheid van het mobo... in principe kan die elke snelheid aan.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 september 2001 13:01 schreef Canard het volgende:

[..]

nee... dit betekent dat de bios maximaal 1.4 Ghz herkent, maar dit is niet de maximum snelheid van het mobo... in principe kan die elke snelheid aan.
ik kan hem dus gewoon zover overklokken als ik zelf wil, maar geeft dit dan geen problemen als het bios het niet herkent?

• Canard
bios hoeft niets te herkennen... in principe gaat overklokken zover de CPU kan... dit is verschillend per CPU. Geheugen, koeling en gezond verstand zijn belangrijke factoren bij overklokken. Ga dus niet je cpu op 1.8+ Ghz proberen te laten lopen... en 1.8 is al heel veel volgens mij. Je zult niet de eerste zijn die zijn AMD cpu als sleutelhanger kan gebruiken.
En garantie kun je natuurlijk ook vergeten.

Verwijderd

Topicstarter
nee, ok dat zal ik niet doen. ik wilde weten wat dat x aantal MHz betekent. dat weet ik nu dus. thx

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:56

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hardware.nl, Comptechworld.nl, SWW.nl

Check gewoon de pricewatch: http://www.tweakers.net/pricewatch en shop survey: http://www.tweakers.net/shopsurvey

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 13:01 schreef Canard het volgende:

[..]

Lekker fout, er bestaat nog geen 1.5 voor zover ik weet (in elk geval niet toen ze "up to 1.4" typte) en hoe kan je iets garanderen over een chip die nog niet bestaat?

• Canard
Op woensdag 26 september 2001 15:22 schreef bavariaboy het volgende:

[..]

Lekker fout, er bestaat nog geen 1.5 voor zover ik weet (in elk geval niet toen ze "up to 1.4" typte) en hoe kan je iets garanderen over een chip die nog niet bestaat?
fout? het doet er helemaal niet toe of de 1.5 ghz wel of niet bestaat... en als ie wel uit zo komen zou die ook op dit mobo werken hoor.
Pagina: 1