Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telfort en Siemens c35i

Pagina: 1
Acties:

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Topicstarter
Ik heb al anderhalf jaar een siemens c35i (het toestel dat ik nu heb is eigenlijk maar 1/2 jaar oud, want is vervangen i.v.m. garantie, hij deed het niet meer!)
Ik had een ben abo en dat werkte perfect-->altijd bereik! Nu heb ik ondertussen mij simlock er zelf afgehaald en heb ik er een ander frontje opgegooit. Nu heeft mijn telefoon problemen telfort te vinden en vice versa! Ik heb dus bijna geen bereik (wat overigens HEEL ERG is). Nu vraag ik mij dus af of het aan Telfort of aan mijn telefoon ligt. Als ik een ben kaart ik mijn telefoon doe, geen probleem, zelfde bereik als een nokia 3310. Maar als ik naast iemand sta met ook telfort dan dan kan hij wel bellen.

Oja, nog iets, mijn telefoon besluit af en toe (zo'n 5x per dag) zichzelf uit te schakelen, heel makkelijk. Zijn er meer mensen met dit probleem???!!!

Succes is een keuze

Verwijderd

het ligt deels aan telfort..

maar je hebt aan je phone geknutseld als je dat niet goed doet kan dat t bereik verminderen doordat je de antenne beschadigt hebt.. doe daar nog eens de ontvangst problemen van telfort bij en je hebt amper bereik :+