Wie weet er een goeie stille voeding in de Pricewatch? Hoeveel wattjes moet ie zijn?
Ik weet dat er hele stille zijn, maar welke?
Ik weet dat er hele stille zijn, maar welke?
Verwijderd
Verwijderd
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Schroef de voeding open en vervang de fan met deze fan.Op woensdag 26 september 2001 19:34 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
Heu, hoe werkt dat?
Verwijderd
wat d8 je van opmeten hoeveel mm er standaard inzit?Op donderdag 27 september 2001 14:22 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
Uhm, welke precies? Hoeveel mm? Ik heb hier echt de ballen verstand van mensen!
Verwijderd
Verwijderd
Waarschijnlijk zit er een 80mm fan in je voeding. Je moet/kan deze dus vervangen voor een papst 8412NGL. Voor meer info kijk je hier. Je kunt deze o.a. bestellen bij SilentPC-Shop.Op donderdag 27 september 2001 14:22 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
Uhm, welke precies? Hoeveel mm? Ik heb hier echt de ballen verstand van mensen!
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Verwijderd
Ja natuurlijk!Op vrijdag 28 september 2001 11:38 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
http://www.silentpc.nl/prod01.htm
en
www.silentpc-shop.nl
hetzelfde bedrijf of niet?
Geen inspiratie
Ik heb die Silentvoeding(300W) van informatique gehad en ik heb nu een Enermax voeding(350W), en ik kan je zeggen dat die Enermax een stuk meer lawaai maakt. Dus ik zou toch echt voor de Silent gaan van informatique...Op vrijdag 28 september 2001 14:11 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
Hmmmmmm... Papst fan is dus beste oplossing. Voeding heb ik al. Maar kan het zijn dat mijn oorspronkelijke voeding meer hitte produceert zodat die dans eerder en vaker zullen draaien?
Of ik koop toch maar een Enermax... Zijn alle Enermaxjes stil en hebben ze allemaal die op warmte reagerende fans?
| I've got permission to color outside the lines |
Moet je ff een belletje geven naar informatique, want hij zou ook gewoon de normale aansluiting moeten hebben.Op vrijdag 28 september 2001 14:38 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
Aha! Maar, bij die silent voeding bij Informatique staat P4. Dat houd in dat ie er toevallig voor geschikt is, of gaat ie echt niet werken met mijn Tbird?
Als dat gaat werken, dan bestel ik dat ding bij Informatique!
Je kan toch 2 verschillende connectoren hebben, ik heb ook op me Enermax een P4 aansluiting. Maar er zit ook een normale aansluiting op. Dus je kan het op allebij de mobo's aansluiten. Ik neem aan dat ze dat ook bij die silent voeding hebben gedaan.Op vrijdag 28 september 2001 14:45 schreef Januz_ het volgende:
P4 mobo's hebben andere connectoren.
toch?
Verwijderd
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Ik hoor juist altijd dat die dingen een tering herrie maken. Maarjah het kan goed dat ze nu betere voedingen erbij leveren.Op vrijdag 28 september 2001 15:48 schreef ShereKahn het volgende:
Heb net een nieuwe Aopen HQ08 met daarin dus een aopen voeding. Deze bevat een sticker met noise controlled! En hij is inderdaad zeeeer stil! Zat ook een sticker op de doos met PIV& AMD reccomended ofzoiets, en dan ATX 2.03, maar i i g, hij is zeeeeeer stil!
Verwijderd
Deze inderdaad of die van Silent Systems, ze zijn vrijwel het zelfde. Je kunt overigens altijd een P4 voeding (ATX2.03) op een systeem gebruiken dat die niet nodig heeft (ATX2.02 en 2.01), andersom wordt wat moeilijker.Op vrijdag 28 september 2001 14:54 schreef Scalle-- het volgende:
zalman st300-blp
I got a problem-solver and its name is revolver
Geen inspiratie
www.digireflex.nl
Verwijderd
Ja,Op vrijdag 28 september 2001 16:38 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
Ok, dus dat P4 ding van Informatique werkt als een zonnetje met mijn Athlon Tbird 1.4 gHz?
lijkt me goede keus, en eventueel de fan op 7V.Op woensdag 26 september 2001 12:03 schreef rAvers het volgende:
Enermax 350W
Freelance tweaker
Verwijderd