Ik moet dit jaar een profielwerkstukje schrijven en ik wilde het over een wat diepzinniger onderwerp houden dan 'mijn huisdier'. 
Ik zit nu te twijfelen tussen een paar onderwerpen;
» Het bestaan van Atlantis
» De beschaving van de Inca's
» Stonehenge
Stonehenge lijkt me leuk om te doen en het is ook zeker dat het wel érgens voor is; de stenen staan er, da's een feit, en het zal zeker wat betekend hebben. Maar er is al zoveel onderzoek naar gedaan (ok, makkelijker informatie gatheren...)
Over de Inca's weet ik dat ze op haast onmogelijke wijze in de bergen hun steden hebben gehad en dat ze verdwenen zijn, ook wel interessant.
Maar van Atlantis weet ik niet zeker of het heeft bestaan of dat het nou allemaal alleen een legende is. Zo ja, dan zit ik straks een werkstuk te schrijven dat alleen over eigen meningen gaat en geen feiten.
Dus, (nou vraag ik een eigen mening
) heeft Atlantis bestaan en weet iemand links of goede informatie in die richting?
Ik zit nu te twijfelen tussen een paar onderwerpen;
» Het bestaan van Atlantis
» De beschaving van de Inca's
» Stonehenge
Stonehenge lijkt me leuk om te doen en het is ook zeker dat het wel érgens voor is; de stenen staan er, da's een feit, en het zal zeker wat betekend hebben. Maar er is al zoveel onderzoek naar gedaan (ok, makkelijker informatie gatheren...)
Over de Inca's weet ik dat ze op haast onmogelijke wijze in de bergen hun steden hebben gehad en dat ze verdwenen zijn, ook wel interessant.
Maar van Atlantis weet ik niet zeker of het heeft bestaan of dat het nou allemaal alleen een legende is. Zo ja, dan zit ik straks een werkstuk te schrijven dat alleen over eigen meningen gaat en geen feiten.
Dus, (nou vraag ik een eigen mening
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs