Toon posts:

Kan een socket 370 cooler op een socket 7?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik vroeg me even af aangezien er niet zoveel goede coolers meer op de markt zijn voor socket 7, of ik er ook een socket 370 cooler op kan zetten.
Volgens mij heeft socket 370 namelijk dezelfde afmetingen als een socket 7.

Weet iemand hier wat vanaf?
Of heeft iemand dit al uitgeprobeerd?

Pleaze let me know....

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Deze vraag is al heel, heel vaak gesteld. Als je de search zou gebruiken zou je erachter komen dat het inderdaad kan, maar dat bij socket 7 borden condensators vaak naast de socket zitten en grote koelers dus niet passen :)

Verwijderd

VOlgens mij wel, ik heb laatst zo'n spire ding op een oude k6-2 200Mhz gezet en dat paste perfect.

Ik denk ook niet dat het een probleem is, zolang het blok maar de processor aanraakt. Het is alleen wel een beetje overdreven om nu nog een vette cooler op een oude Socket 7 CPU te gaan zetten.

Heb zelf zo'n spire ding op die k6-2 gezet omdat de oude cooler superveel lawaai maakte en bijna niet koelde.

Verwijderd

Mijn pentium 200 Mmx wordt gekoelt door een Celeron koeler, dus het werkt zou ik zeggen... ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kan, zelfs met Orbs. Mijn Gorb is wegens tegenvallende FC-PGA prestaties verbannen tot een licht geOCde P133@166 in een Packard Bell uit het jaar nul. Dat van de condensatoren rond de socket geldt overigens net zo voor nieuwere mobo's (KT7... :( )

Oslik blyat! Oslik!