Toon posts:

zielig hoor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is dit echt een forum for computernerds-only. in dit topic vroeg ik wat over photoshop, waarschijnlijk vrij simpel, maar als ik niet weet hoe dat effect heet en er bij zoeken naar "photoshop" 100en resultaten komen lijkt het mij vrij moeilijk om het op te kunnen zoeken, zeker als je geen frequent bezoeker bent in dat forum. Nu vind ik het niet eens erg dat ie op slot is, da's begrijpelijk, maar de reacties van sommige mensen zijn zo triest dan he:
Deze vraag over scanlines komt echt steeds vakeer voorbij.
Volgens mij zitten sommige mensen echt te :Z[\quote]
zie bovenstaande, ik heb duidelijk vermeld dat ikniet weet hoe het effect heet!!
En het vervagen doe je bijvoorbeeld met een layermaksje. In het Nederlands is dat wellicht een laagmasker. Een soort komkommermaskertje voor lijntjes eigenlijk. In al haar eenvoud toch prachtig, handig en gezond! Want dat zijn komkommers.
ik ben toch godverdomme geen mongool dan kan je best normale antwoorden geven.

zielig hoor die computernerds

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op woensdag 26 september 2001 11:18 schreef petur het volgende:

ik ben toch *.* geen mongool dan kan je best normale antwoorden geven.

Beetje normaal reageren kan ook geen kwaad hoor...

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Als dat alles is wat jouw verlichte geest ons mee te delen heeft dank ik je voor je inbreng en wens ik je verder veel plezier op dit of andere fora :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Met groffe taal kun je je gelijk niet afdwingen.
En door te gaan katten bereik je al helemaal niks.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-12 15:51

...

'Behandel anderen zoals gij zelf behandeld wilt worden'

Verwijderd

Je hebt iets tegen ze? Wat doe je dan op een computerforum?

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-12 21:11
[topic=237731/1/25]

Tja, sommige mensen kunnen zich niet inhouden bij zo'n vraag |:(.

(Obi en Pelle die geven tenminste het goede voorbeeld in hun replies)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Well, he's got a point.
Als je niet weet waar je op moet zoeken, ja wat dan :?

Verwijderd

Ik vind de reacties die je hebt gekregen van een hoger niveau dan hetgeen jij hier laat zien met je gevloek en geflame.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

volgens mij is dit echt een forum for computernerds-only. in dit topic vroeg ik wat over photoshop, waarschijnlijk vrij simpel, maar als ik niet weet hoe dat effect heet en er bij zoeken naar "photoshop" 100en resultaten komen lijkt het mij vrij moeilijk om het op te kunnen zoeken, zeker als je geen frequent bezoeker bent in dat forum. Nu vind ik het niet eens erg dat ie op slot is, da's begrijpelijk, maar de reacties van sommige mensen zijn zo triest dan he:
[..]

[..]

En wat wil je nu hiermee bereiken :?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:10
Op woensdag 26 september 2001 11:32 schreef Courage het volgende:
Ik vind de reacties die je hebt gekregen van een hoger niveau dan hetgeen jij hier laat zien met je gevloek en geflame.
Helemaal mee eens! :)
Ze geven je genoeg hints om het zelf uit te zoeken, maar jij verwacht schijnbaar dat we jou als een kind door photoshop heensleuren zodat je zelf helemaal niets meer hoeft te doen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Sassie
Op woensdag 26 september 2001 11:25 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Hij wil graag mooie fotosoepplaatjes maken :P

edit:

Gezien de topics waarin hij gepost heeft moet hij toch wel iets weten.

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 26 september 2001 11:30 schreef Nielsz het volgende:
Well, he's got a point.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:10
Op woensdag 26 september 2001 11:42 schreef Nielsz het volgende:

[..]
dan gebruik je de hints die de GoTTers je geven en ga je niet brutaal lopen doen omdat mensen niet precies antwoorden zoals jij wil.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 26 september 2001 11:44 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

dan gebruik je de hints die de GoTTers je geven en ga je niet brutaal lopen doen omdat mensen niet precies antwoorden zoals jij wil.
Ja, maar het is wel zo dat als je geen idee heb waar je moet zoeken, er altijd wel een paar beginnen te zeiken/flamen dat je moet zoeken en dat je lui bent. Terwijl je maybe vast wel uren heb gezocht, maar niet weer waarnaar je moet zoeken. Als er nou gewoon 2 lui antwoord geven, en daarna het topic op slot gaat, dan is het goed. Hoeven er geen mensen hun komkommerfetish rond te gaan spuien.

• Sassie
Op woensdag 26 september 2001 11:50 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Ja, maar het is wel zo dat als je geen idee heb waar je moet zoeken, er altijd wel een paar beginnen te zeiken/flamen dat je moet zoeken en dat je lui bent. Terwijl je maybe vast wel uren heb gezocht, maar niet weer waarnaar je moet zoeken. Als er nou gewoon 2 lui antwoord geven, en daarna het topic op slot gaat, dan is het goed. Hoeven er geen mensen hun komkommerfetish rond te gaan spuien.
Tja en als je verder niks te melden hebt in zo'n topic doe dat dan ook niet.

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 26 september 2001 11:55 schreef Sassie het volgende:

[..]

Tja en als je verder niks te melden hebt in zo'n topic doe dat dan ook niet.
Of doe het zoals ik altijd doe in p&w; geef eerst het antwoord, en ga daarna offtopic lullen, komt er vanzelf een slotje op :Y)

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

[..]

Als anderen gaan zeiken/flamen geeft je dat geen rechten om hetzelfde doen.
Daarmee houdt je het negatieve alleen maar in stand.
Respect verdien je als je boven deze zaken kunt staan.

Who is John Galt?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Ik vind de opmerkingen die tegen jou in die thread gemaakt worden 10 maal onschuldiger dan het gedrag wat je hier laat zien. Verder is het perfect opgelost; jij wist niet waar je op moest zoeken: OzBoz geeft je het antwoord. Verder was je met iets simpels als [search=lijnen photoshop] al een heel eind gekomen.

Verwijderd

Topicstarter
whehe veel replys zeg voor zo'n post op de vroege ochtend. Ok laat ik me eerst ff verontschuldigen voor grof taalgebruik en evt. geflame, zo dat is eruit. Dan nu reacties op anderen:
Als dat alles is wat jouw verlichte geest ons mee te delen heeft dank ik je voor je inbreng en wens ik je verder veel plezier op dit of andere fora
excuses, zie bovenstaande, twas nog errug vroeg en ik was sjaggo
ik hoopte op een normaal antwoord en evt als het vaker was langsgekomen (wat ik al had gedacht) een slotje erop. En niet dat sommige "experts" me gaan afkraken omdat ik er toevallig weinig van afweet
(Obi en Pelle die geven tenminste het goede voorbeeld in hun replies)
vond ik zelf ook! net als ozboz trouwens
Ze geven je genoeg hints om het zelf uit te zoeken, maar jij verwacht schijnbaar dat we jou als een kind door photoshop heensleuren zodat je zelf helemaal niets meer hoeft te doen.
dat verwacht ik helemaal niet ik stel simpelweg een vraagje en als ik daar dan commentaar over idd komkommerfetish van krijg schiet dat in het verkeerde keelgat snappie. Dat is wel het makkelijkste antwoord om te geven dak zelf nix wil doen, ik heb duidelijk erbij vermeld dat ik niet weet hoe het gewenste effect heet en dat ik het in de help ook niet kon vinden
my thoughts exactly, hetzij wat netter verwoord
Als anderen gaan zeiken/flamen geeft je dat geen rechten om hetzelfde doen.
Daarmee houdt je het negatieve alleen maar in stand.
Respect verdien je als je boven deze zaken kunt staan.
het zit nu eenmaal in me aard om zulke dingen niet zomaar te 'pikken'
Ik vind de opmerkingen die tegen jou in die thread gemaakt worden 10 maal onschuldiger dan het gedrag wat je hier laat zien. Verder is het perfect opgelost; jij wist niet waar je op moest zoeken: OzBoz geeft je het antwoord. Verder was je met iets simpels als Zoeken naar 'lijnen photoshop' al een heel eind gekomen.
zoals ik al zei, excuses voor de manier waarop, het was vroeg (misschien slap excuus maar toch is et zo), ik heb inderdaad goed antwoord gekregen, ik had alleen graag gezien dat sommige andere reacties achterwege hadden gebleven...

there, klaar met alle reacties. Nu nie meer boos zijn O+

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

[..]

Lul maar wat jullie willen, maar hij heeft wel gelijk...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
toch gek dat het nu ineens errug stil blijft

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Komt ook een klein beetje hierdoor denk ik:
[topic=238473/1/40]

:)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

petur het is natuurlijk niet te voorkomen dat er ook minder intelligente opmerkingen gepost worden. Wanneer mensen voor mijn gevoel een te hoog UTFS-post gehalte hebben dan krijgen ze een persoonlijk mailtje waarin ik ze vraag die dingen voor SU te bewaren.

Als je een vraag post die wel heel erg vaak voorbij komt is die kans op dergelijke antwoorden groter. Zoeken is lastig en op GoT al helemaal maar het was best te vinden geweest. Trouwens, dat komkommer-antwoord is dan van niveau 0, als je weet wat ie bedoeld en is de vergelijking behoorlijk treffend. Worden wel meer opmerkingen gemaakt in W&G tussen de draadjes door die wat meer grappig bedoeld zijn, moet kunnen. Houd het ontspannend.

Hopelijk ben je weer helemaal op de hoogte en de frustraties weer een beetje kwijt. :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 september 2001 23:38 schreef OzBoz het volgende:
petur het is natuurlijk niet te voorkomen dat er ook minder intelligente opmerkingen gepost worden. Wanneer mensen voor mijn gevoel een te hoog UTFS-post gehalte hebben dan krijgen ze een persoonlijk mailtje waarin ik ze vraag die dingen voor SU te bewaren.

Als je een vraag post die wel heel erg vaak voorbij komt is die kans op dergelijke antwoorden groter. Zoeken is lastig en op GoT al helemaal maar het was best te vinden geweest. Trouwens, dat komkommer-antwoord is dan van niveau 0, als je weet wat ie bedoeld en is de vergelijking behoorlijk treffend. Worden wel meer opmerkingen gemaakt in W&G tussen de draadjes door die wat meer grappig bedoeld zijn, moet kunnen. Houd het ontspannend.

Hopelijk ben je weer helemaal op de hoogte en de frustraties weer een beetje kwijt. :)
is cool kerel, thanx

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Op woensdag 26 september 2001 23:38 schreef OzBoz het volgende:

Ik moet zeggen dat veel modjes aan dit antwoord een voorbeeld kunnen nemen over hoe er moet worden geantwoord. Hier heeft de desbetreffende user wat aan.

Niet aan antwoorden als 'jouw postings hier zijn ook van hetzelfde niveau' e.d. want daar heeft de user niks aan.

Probleem was niet opgelost, OzBoz komt langs en het is gelijk opgelost. Waardoor komt dat ? Omdat ozboz een goed antwoord geeft, en doordat hij niet begint te zeuren.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Op woensdag 26 september 2001 11:30 schreef Nielsz het volgende:
Well, he's got a point.
Inderdaad. Verder zijn newbbies niet echt op de hoogte van dingen als UTFS en het algemene gebruik van fora.

Ik vind dat er normaal antwoord is gegeven, het topic is gesloten met de mededeling waar petur naar dient te zoeken. Dattie nou hier komt schelden is ook weer een beetje sneu hoor.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Even voor de goede orde: de opmerking over de layermask was een gewone normale tip. Het stukje eronder was zomaar. Ik zie absoluut niet in waarom ik nu een computernerd ben en een 'geen gewone reactie' kan plaatsen? Riep ik dat je moest gaan zoeken ofzo? Weet je überhaupt wat een layermask is, anders had je vast wel begrepen dat dit een gewone reply was met een grapje erbij in.
Pagina: 1