Ik heb m'n GF2pro op 240/440 lopen onder XP, via de Coolbits tweak (kan ook gewoon via NVMAX, doet t perfect onder XP)
No problemo!
ik krijg steeds deze foutmelding...
error in nvqtwk.dll
missing entry: NvHWCtl
Dat zei nvMAX trouwens ook toen ik dat installeerd
error in nvqtwk.dll
missing entry: NvHWCtl
Dat zei nvMAX trouwens ook toen ik dat installeerd
ff drivers opnieuw installen (21.80) ze ondersteunen coolbits nl wel.
heeft niet veel effect.
geen een eigenlijk
geen een eigenlijk
Ik krijg dezelfde foutmelding vlak na (tijdens) het opstarten, maar heeft verder geen consquenties wat betreft stabiliteit of functionaliteit.
Maar wel irritant.
Maar wel irritant.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Overklokken met proggies is lame.. Thorne heeft zijn BIOS gemod. 200/220 met zijn MX in alle OS-en, zelfs OS/2 als ik dat wil...
Verwijderd
En... dan?Op woensdag 26 september 2001 20:13 schreef Thorne het volgende:
Overklokken met proggies is lame.. Thorne heeft zijn BIOS gemod. 200/220 met zijn MX in alle OS-en, zelfs OS/2 als ik dat wil...
Als je nou is uitlegd hoe je dat moet doen, hoeven wij niet meer 'lame' te tweaken !!Op woensdag 26 september 2001 20:13 schreef Thorne het volgende:
Gelukkig zijn hier nog nooit topics over geweest... [zucht]Op woensdag 26 september 2001 20:50 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Als je nou is uitlegd hoe je dat moet doen, hoeven wij niet meer 'lame' te tweaken !!
of je bent gewoon te lui iets uit te leggen
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Hij weet niet hoe het moet, heeft er alleen ooit van gehoord. 
Lijkt me erg handig trouwens, iedere keer een Mhz meer of minder lijkt me erg makkelijk gaan met bios modden. MIsschien makkelijk wanneer je het maximum bereikt heb.
Maar wanneer je het maximum heb bereikt koop je een nieuwe, dus bios modden zie ik niet zo zitten.
Lijkt me erg handig trouwens, iedere keer een Mhz meer of minder lijkt me erg makkelijk gaan met bios modden. MIsschien makkelijk wanneer je het maximum bereikt heb.
Maar wanneer je het maximum heb bereikt koop je een nieuwe, dus bios modden zie ik niet zo zitten.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ehm ik gebruik Powerstrip 3.0 onder XP om mijn GF2 Mx te oc' en werkt perfect met zowel de 12.nogwattes als de speciale nvidia XP drivers
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
NvMax kun je prima gebruiken onder XP.
Ik heb m'n 7700 GTS 32MB omhooggezet. Stond volgens NvMax standaard op 200 core & 333 geheugen.
Dat heb ik naar 210,367 gezet.
En hopla 3DMark2001 van 3200 naar 3631. Geen misselijke verbetering. En geen vastloper en andere rare zaken tot nog toe.
Ik heb m'n 7700 GTS 32MB omhooggezet. Stond volgens NvMax standaard op 200 core & 333 geheugen.
Dat heb ik naar 210,367 gezet.
En hopla 3DMark2001 van 3200 naar 3631. Geen misselijke verbetering. En geen vastloper en andere rare zaken tot nog toe.
[topic=238508/1/50]Op woensdag 26 september 2001 20:50 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Als je nou is uitlegd hoe je dat moet doen, hoeven wij niet meer 'lame' te tweaken !!
De site van Blarg Overclocking
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Pagina: 1