ECS K7S5A2 al in de winkel?

Pagina: 1
Acties:

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 10:57
Ik wil een moederbord kopen, de ECS K7S5A, maar ik las pas op tweakers over de opvolger.

http://www.tweakers.net/nieuws/18459

Is deze al in Nederland te krijgen? Of is het zo dat je als je een K7S5A koopt, het gewoon al de 2versie is

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Ja, bij Alternate.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

heb er net een bestelt. De versie maakt me weinig uit aangezien ze ongeveer hetzelfde zijn. Wel is de een een AMI en de ander een Award-bios. Heb zelf alleen ervaring met Award tot nu toe.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 10:57
Ik wil hem bij gistron of aaaaaaaarde bestellen (goedkoopste daaro). Is dat ook al de 2e revisie?

Waar heb jij hem besteld stropdas? En kan je zerggen welke het is als je hem binnenkrijgt?

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op woensdag 26 september 2001 12:35 schreef Rudy_V het volgende:
Ik wil hem bij gistron of aaaaaaaarde bestellen (goedkoopste daaro). Is dat ook al de 2e revisie?

Waar heb jij hem besteld stropdas? En kan je zerggen welke het is als je hem binnenkrijgt?
Bij PC Factory net. Gelijk koelpasta en een Bigtower met 300watt voeding. Het moederbord is vrij groot en dat past niet in mijn miditower als ik de 5,25" drives wil gebruiken :) dus moet ik wel overgaan naar bigtower. Heb zelf nagemeten. Op site ecs staat het formaalt van bord. Tis wel versie met LAN, voor dat 10-tje extra en een PCI-slot extra vrij is het wel te doen.Heb nog een promisekaartje liggen voor ATA-33 :) kunnen er gelijk een paar oude cd-romspelers extra in... :P

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 23:46
ECS mobo's zijn zo ontzettend K**

suc6 ermee

Verwijderd

Waar baseer je dat op, zo kan iedereen wel wat roepen.

• ziekloon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 09:11
Op woensdag 26 september 2001 12:45 schreef fatalharry het volgende:

suc6 ermee
Altijd dit soort geflame, daar word ik echt :r kotsziek van. De topicstarter vraagt toch niet om dit soort ongefundeerd kinderachtig gezeik? Hij vraagt waar het bordje te koop is, niet of een of andere }:O fan is van het merk ECS.

Ik ben zelf overigens HEEL tevreden met mijn ECS K7S5A. Megastabiel, supersnel, belachelijk goedkoop. :)

Verwijderd

daarom , gelijk heb je. Heb laatst bij vriendin een kt133a ecs in elkaar gezet en die presteerde beter dan asus/abit en was minstens net zo stabiel ... ecs rules en de k7s5a is een heerlijk mobo

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

suc6 ermee
je wil zeker bij de andere fora komen he?
Aantal posts: 47
En ja, hoppa, een zinloze kreet zonder fundament, weer een post erbij

We gaan toch ook niet lopen zeiken dat je hier op moet rotten omdat je bij UPC werkt?

• ShadowBumble
  • Laatst online: 24-08 21:58

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heb de mijne zaterdag bestelt dus ....

en fatalharry :
Operator bij UPC
Alvast gecondoleerd |:(

Onzinige opmerking kan ik ook maken hoor Mr BlaatelHarry

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• ViolatoR
  • Laatst online: 02-06 14:10
muhahaha :)

dat ECS boordje is lekker stabiel hoor, werkt perfect! En dat voor die prijs, gewoon asociaal, dat ECS nog niet failliet is :P

fotoblog

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

suc6 ermee
Ehm, 18 jaar en operator bij UPC, met zo'n intelligente post? Hmm geen wonder dat de service bij UPC zo slecht is....Ik hoop dat je niet voor oost-gelderland werkt..

// ontopic //
Heb net mijn 1e ECS boardje ook besteld, heb wel gezien dat er flink wat probs zijn icm met ME of Win2K. Mwaah ik gebruik nog lekker 98SE, ik hoop dat alles gewoon lekker gaat lopen.

Verwijderd

hoe weet je nu of dit boardje integraded lan heeft of niet?

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Vragen......aan leverancier. Aan typenummer kun je het niet zien.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Op dinsdag 09 oktober 2001 10:52 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]
// ontopic //
Heb net mijn 1e ECS boardje ook besteld, heb wel gezien dat er flink wat probs zijn icm met ME of Win2K. Mwaah ik gebruik nog lekker 98SE, ik hoop dat alles gewoon lekker gaat lopen.
Win2k had een floppy probleem, maar dat is d.m.v. van een BIOS update op te lossen :) (Zorg er wel voor dat je die bios update niet vanaf een floppy draait die onder win2k gemaakt is!!!!!!!!!!!)

Ik had de bios gewoon op m'n HD staan en toen op een andere pc ff een bootflop gemaakt en geflashed :)

webOS all the way!

Pagina: 1