Toon posts:

Speakers voor DVD-speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb een SB Live 5.1 met DVD speler en momenteel heb ik mijn 5 jaar oude stereotje gebruikt als speakers. Maar toch is het niet geweldig natuurlijk :r.

Nu ben ik aan het kijken voor nieuwe speakers. Wie heeft hier verstand van?? Het moeten in ieder geval Dolby Pro Logic speakers zijn. Moet ik een nieuwe mini set kopen, een losse receiver met speakers, of zo'n Creative Digital setje??

Brand los, en alvast Thx! >:)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-03 18:56
Op woensdag 26 september 2001 10:41 schreef NedStars het volgende:
Hoi allemaal,

Ik heb een SB Live 5.1 met DVD speler en momenteel heb ik mijn 5 jaar oude stereotje gebruikt als speakers. Maar toch is het niet geweldig natuurlijk :r.

Nu ben ik aan het kijken voor nieuwe speakers. Wie heeft hier verstand van?? Het moeten in ieder geval Dolby Pro Logic speakers zijn. Moet ik een nieuwe mini set kopen, een losse receiver met speakers, of zo'n Creative Digital setje??
Heb de Desktop Theater 2200 van Creative. Werkt ultiem goed samen met m'n SB 5.1

5 speakers + uiteraard subwoofer.
Bevalt echt perfect, geluid uitmuntend helemaal bij DVD!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Binnekort (Oktober) komt Philips met een nieuwe 5.1 set moet geweldig zijn de vorige versie (Dolby Surround) heeft diverse prijzen gekregen voor beste speakers.

Tevens heeft Philips nu ook w00x een nieuw bass systeem met een apperte ophanging is in staat om lage tonen van 50 Hz zuiver weer te geven.

Ik wacht tot ze in de winkel liggen, heb ze bij Dynabyte( :r ) al zien staan (op de website) voor Fl 449,- en worden dus ook in oktober geleverd.

zie link :
http://www.pcstuff.philips.com/prd/awards.jsp?BV_SessionID=@@@@0081450776.1001494011@@@@&BV_EngineID=fadccdfkegjkbedcfjhcechm.0&id=79803

en

http://www.pcstuff.philips.com/prd/product_details.jsp?BV_SessionID=@@@@0081450776.1001494011@@@@&BV_EngineID=fadccdfkegjkbedcfjhcechm.0&product_id=15984

Het plaatje van de A3.600 klopt niet (centerspeaker staat er niet op) maar de specs. spreken voor zich.

Lijkt mij een superset. :)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Topicstarter
Die Creative speakers lijken mij wel interessant. Er maar je hebt ook Digitale, zijn die nou echt beter voor DVD?