Waarom gooit windows m'n instellingen eruit?

Pagina: 1
Acties:

• Eranum
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 13:17
Nah, zoals de titel luidt. Telkens als ik een update uitvoer van bijvoorbeeld Internet Explorer, of als ik bijvoorbeeld MSN Explorer erop wil zetten. Gaat alles goed, tot de noodzakelijk reboot.
Wanneer ik dan namelijk terug kom klopt er niks meer van mijn netwerk instellingen. Ik heb dan ineens een netwerkkaart en een protocol erbij, en het internet kom ik dan al niet meer op. :'(
Ik heb hier al meerdere keren @sloom voor gebeld, maar zei hebben me nog geen antwoord kunnen geven, weet iemand van jullie het misschien?

tää on taas niin tätä

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 15:37

Dreamer

Foutje

Ik denk dat je dan een probleem hebt ik heb het ook gehad. Ik heb toen der tijd mijn compu opnieuw moeten installeren omdat dat elke keer gebeurde.

Ik had begrepen dat het ergens in de regedit lag en dat die niks meer kon opslaan (of iets dergelijks) vandaar dat hij dit elke keer opnieuw moet aanmaken.

Oplossing installeer windows opnieuw

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Verwijderd

Wat voor OS draai, wat voor eventuele rotte software heb je draaien (virusscanner, symantec spul) etc. etc. ?

• Eranum
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 13:17
Heb 98 SE draaien, en verder draaien de volgende proggies 24/7: mIRC / MSN / ICQ / NAV 98 / Seti@Home / en de baggere @Home software ;)

tää on taas niin tätä